eitaa logo
پژوهش خوان
674 دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
178 ویدیو
78 فایل
معاونت پژوهش مدرسه علمیه سطح1 و سطح 2و3 فلسفه و کلام اسلامی عباسقلی خان ارتباط با ادمین کانال: @hayat1398 لینک کانال @Abbasgholikhanpajohesh آدرس سایت مدرسه Magk.ir آدرس اینستاگرام مدرسه https://instagram.com/abasgholikhan1?igshid=khl0oy1iduy1
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰مطالب ارائه شده: ⁉️ ❓تضعیف حدیث غدیر ابن تیمیه می گوید: وَأَمَّا قَوْلُهُ: ” «مَنْ كُنْتُ مَوْلَاهُ فَعَلِيٌّ مَوْلَاهُ» ” فَلَيْسَ هُوَ فِي الصِّحَاحِ لَكِنْ هُوَ مِمَّا رَوَاهُ الْعُلَمَاءُ، وَتَنَازَعَ النَّاسُ فِي صِحَّتِهِ فَنُقِلَ عَنِ الْبُخَارِيِّ، وَإِبْرَاهِيمَ الْحَرْبِيِّ، وَطَائِفَةٍ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ بِالْحَدِيثِ أَنَّهُمْ طَعَنُوا فِيهِ وَضَعَّفُوهُ، وَنُقِلَ عَنْ أَحْمَدَ بْنِ حَنْبَلٍ أَنَّهُ حَسَّنَهُ كَمَا حَسَّنَهُ التِّرْمِذِيُّ، وَقَدْ صَنَّفَ أَبُو الْعَبَّاسِ بْنُ عُقْدَةَ مُصَنَّفًا فِي جَمِيعِ طُرُقِهِ[3] مردم در صحت حدیث من کنت مولاه نزاع دارند و در صحاح نیامده است! و از عده ای از علما از جمله بخاری و ابراهیم حربی نقل شده که آن را تضعیف کرده اند. ⬇️ 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
⬆️ ✅پاسخ: 1️⃣ردّیه اول: ترمذی در صحیح خود آن را نقل کرده و تصریح به صحتش نموده است. 3713 – حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ قَالَ: حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ قَالَ: حَدَّثَنَا شُعْبَةُ، عَنْ سَلَمَةَ بْنِ كُهَيْلٍ، قَالَ: سَمِعْتُ أَبَا الطُّفَيْلِ يُحَدِّثُ، عَنْ أَبِي سَرِيحَةَ، أَوْ زَيْدِ بْنِ أَرْقَمَ – شَكَّ شُعْبَةُ – عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: «مَنْ كُنْتُ مَوْلَاهُ فَعَلِيٌّ مَوْلَاهُ»: «هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ غَرِيبٌ» [حكم الألباني] : صحيح. 2️⃣ردّیه دوم: بر فرض امثال بخاری که خصومت او با اهل بیت(علیهم السلام) روشن است، این حدیث را تضعیف نماید. اما آیا می تواند در برابر بالای 550 نفری که این حدیث را در طول 14 قرن نقل کرده اند و عده ای از آنان حتی کتاب در باب اسناد غدیر نوشته اند و بسیاری از آنان به صحت حدیث گواهی داده اند، مقاومت کند؟(در اثبات خصومت بخاری با اهل بیت(علیهم السلام) همین بس که وی در صحیحش(دار ابن کثیر) از امیرالمومنین(علیه السلام) که طبق آیه تطهیر، با استفاده از نقل خود اهل سنت معصوم است و معدن علم است، تنها 46 روایت نقل کرده و از شهاب الدین زهری که بنا بر مبنای خود اهل سنت نمی شود از او روایت نقل کرد 1250 روایت نقل کرده است!(این که نمی شود بر مبنای اهل سنت از او حدیث نقل کرد را آقای حسین مظلومی در کتاب ازدواج ام کلثوم با عمر ثابت کرده است.)) 3️⃣ردّیه سوم: کار ابن تیمیه در تضعیف این حدیث و احادیثی که در مدح اهل بیت(علیهم السلام) خصوصا امیرالمومنین(علیه السلام) آمده به جایی رسیده که حتی البانی که از اتباع او در مسائل اعتقادی است،این عمل او را ناخرسند دانسته و تصریح می کند که او در تضعیف احادیث بدون بررسی سند آن سرعت داشته است. در حقیقت ابن تیمیه در صدد تضعیف بدون دلیل احادیث خلافت و فضایل اهل بیت(علیهم السلام) بر آمده است. ............................. 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
باسمه تعالی مدرسۀ علمیۀ عباسقلی خان در جوار حرم مطهر رضوی ( علیه السلام ) در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و نظام آموزشی تحولی حوزه علمیه خراسان ،جهت تکمیل ظرفیت سطح یک، از میان طلاب مؤمن ،انقلابی و نخبۀ پایه های 3، 4 و 5 به تعداد محدود برای سال تحصیلی 1399-1400 با شرائط زیر پذیرش می کند: 1️⃣ تاییدیۀ اخلاقی از مدرسۀ محل تحصیل 2️⃣ دارا بودن حداقل معدل 18 در دو سال آخر تحصیل 3️⃣ قبولی در مصاحبه ی علمی و عمومی 4️⃣ ورودی دیپلم و بالاتر از دیبلم به حوزه علمیه 5️⃣ برای پایه 4 و 5 تکمیل پایه 3 کتبی و شفاهی تا مهر ماه 1399 ✳️مزایا: 🔹بهره مندی از اساتید توانمند 🔹بهره مندی از اساتید مشاور در مدرسه 🔹قرارگرفتن در اولویت پذیرش سطح دو و سه مدرسه عباسقلی خان 🔹استفاده از برنامه های ویژه فرهنگی و پژوهشی 🔹امکان اسکان در حجرات مدرسه 🔹پرداخت کمک هزینه های علمی-پژوهشی #️⃣توجه : طلاب نخبه ای که قصد ادامه تحصیل در سطح 2 و 3 رشته فلسفه و کلام مدرسه علمیه عباسقلی خان را داشته باشند در اولویت پذیرش خواهند بود. ⏳ مهلت ثبت نام تمدید شد . 📖 جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال پذیرش نخبگانی مدرسه علمیه عباسقلی خان به آدرس زیر مراجعه فرمایید. https://eitaa.com/joinchat/538312761C1ca8c9889c @abasgholikhan_paziresh4
✅اسناد حدیث غدیر در منابع برادران اهل تسنّن: 1️⃣مورّخان 2️⃣مفسران 3️⃣محدّثان 4️⃣لغویون 5️⃣کلامیون و علمای علم عقاید : سعید حیدریان پژوهشگر مدرسه علمیه عباسقلی خان 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
🔰مطالب ارائه شده: ⁉️ برخی می گویند: ما این حدیث را از حیث سند تمام می دانیم. اما در این حدیث اشاره نشده که حضرت بلافاصله بعد از رسول خدا(صلی الله علیه و اله) امام و خلیفه است. بنابراین به جهت جمع با سایر ادله او را خلیفه چهارم می دانیم. ✅پاسخ: 1️⃣ردّیه اول: هیچ دلیلی بر خلافت خلفای قبل از امیرالمومنین (علیه السلام) نیست تا بخواهیم بین ادله جمع کنیم. 2️⃣ردّیه دوم: از کلمه بعدی در احادیث صحیح السند ولایت می توان فهمید که ایشان خلیفه بلافصل هستند. پیامبر(صلی الله علیه و اله) درباره امیرالمومنین علی(علیه السلام) فرمودند: وَهُوَ وَلِيُّ كُلِّ مُؤْمِنٍ مِنْ بَعْدِي: او صاحب اختیار هر مومنی بعد از من است. که این بعدیت ظهور در اتصال دارد. «أنت وليي في كل مُؤْمِنٍ بعدي» 3️⃣ردّیه سوم: در برخی از روایات حدیث غدیر که ابن کثیر هم از براء ابن عازب نقل کرده آمده: « ان علياً وليكم بعدي » ولی کل مومن 4️⃣ردّیه چهارم: ظهور خود حدیث غدیر خصوصا قرائن حالیه و مقالیه تثبیت کننده معنای خلافت بلافصل ایشان است. 5️⃣ردّیه پنجم: مفاد حدیث غدیر این است که ایشان سرپرست همه مسلمین حتی این سه خلیفه است و این فقط با خلافت بلافصل ایشان سازگاری دارد. 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
(ع)؛ ؛ 1️⃣ پیامبر اعظم (ع) فرمود:دوستی با علی (ع) نشانه ایمان و دشمنی با او نشانه نفاق می باشد. ✅کشاف زمخشری، ج ۱، ص ۲۲۸ : سعید حیدریان پژوهشگر مدرسه علمیه عباسقلی خان 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
(ع)؛ ؛ 2️⃣ پیامبر اسلام (ص) فرمود:کسی که از علی (ع) اطاعت کند از من اطاعت کرده است و کسی که از فرمان علی سرپیچی کند از فرمان من سر پیچی کرده است. ✅مستدرک حاکم نیشابوری، ج ۳، ص ۱۲۱. : سعید حیدریان پژوهشگر مدرسه علمیه عباسقلی خان 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
(ع)؛ ؛ 3️⃣ پیامبر اکرم (ص) فرمود:من و علی حجت خداوند بر بندگانش هستیم. ✅کنوز النوادر، مناوی، ص ۴۳. : سعید حیدریان پژوهشگر مدرسه علمیه عباسقلی خان 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
💢 مستند «آیت الله» اکران اینترنتی شد ✔️ مستند «آیت‌الله» با محوریت زندگی و زمانه آیت‌الله سید ابوالقاسم موسوی خویی از تأثیرگذارترین و پُرمقلدترین مراجع تقلید شیعه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدمصطفی موسوی تبار عرضه اینترنتی شد. 🔹 این مستند جنبه‌های گوناگونی از شخصیت این عالم بزرگ شیعی را از دوران کودکی و مشقِ دروس حوزه تا ایام جوانی و تربیت شاگردان به تصویر می‌کشد؛ و در بخشی از آن به رابطه ایشان با حضرت امام (ره)، ملاقات با فرح پهلوی، دیدار با صدام در کاخ او، شهادت پسران ایشان و…، پرداخته می‌شود و برخی اسناد تصویری از جمله نقش ایشان در انتفاضه شعبانیه عراق(قیام مردم عراق علیه حکومت صدام حسین در شعبان سال ۱۴۱۱ق مطابق با سال ۱۳۶۹ش) برای اولین بار در فضای رسانه‌های فارسی به نمایش گذاشته شده است. ادامه مطلب👈 https://b2n.ir/349429 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
معرفی_کتاب 🌏 📗 «تنها در کنار هم» چرا ما از فناوری بیشتر و از یکدیگر کمتر انتظار داریم؟ 🖊نویسنده: شِری تورکِل مترجم: محمد معماريان 🔹اثر پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی، سال انتشار۱۳۹۸ 🔸شری تورکل کتاب «تنها در کنار هم»؛ چرا از فناوری بیشتر و از یکدیگر کمتر انتظار داریم» را در دو بخش و چهارده فصل تنظیم کرده است و در مقدمه می‌نویسد: «رایانه‌ها فلسفه را به زندگی روزمره کشاندند؛ و بویژه، کودکان را فیلسوف کردند. در کنار بازی‌های سادۀ الکترونیکی … کودکان می‌پرسیدند آیا رایانه‌ها زنده‌اند؟ آیا شیوۀ فکر کردن‌شان متفاوت از انسان‌هاست؟ و در عصر ماشین‌های هوشمند، انسان بودن چه ویژگی خاصی دارد؟» 📱خرید اینترنتی کتاب از: https://www.sooremehr.ir/book/3092 ............................ 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
دوره آموزشی منطقی‌ بودن؛ درآمدی به اخلاق باور 👤 مدرس: دکتر حمید علایی‌نژاد 🕰زمان: دوشنبه ها- ساعت: 17 📍مکان: اصفهان، چهارراه دهش، ابتدای خیابان شیخ مفید شرقی،بعد از کلینیک الزهرا، خانه حکمت ⭕️شماره تماس جهت ثبت نام: 09367942387 ☎️ 36636672 ........................ 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
دوره تربیت مبلغ به زبان روسی در مشهد مقدس موسسه بین المللی المرتضی ( علیه السلام) تاریخ آزمون مجازی: ۲۴ مرداد ۹۹ مهلت ثبت نام: ۲۳ مرداد ۹۹ جهت ثبت نام WWW.MURTAZA.IR اطلاعات بیشتر: ۰۹۱۵۳۰۷۴۷۹۰ تماس در ساعات اداری ............................. 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
💢 ، شرط پویایی تمدن اسلامی است (حجت الاسلام دکتر ) _ مشروح: 👇 🌐 iict.ac.ir/falsafemozaff ........................ 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
‍ 💎 بهتر، زبده‌تر و شفاف‌تر انقلاب: اهل فلسفه اى که ما قبلا ديده بوديم، همه همین طور بودند؛ کسانی بودند که از لحاظ معنوی و الهی و ارتباطات قلبی و روحی با خداوند، از بقیه ى افرادی که در زمینه های علمی حوزه کار مى کردند، بهتر و زبده تر و شفاف تر بودند. _ ديدار اساتید علوم عقلی حوزه- ۲۹ دی ۸۲ .......................................... 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
✅پیش نشست های مجازی | همایش معنویت های نوظهور، شاخصه هاونقدها 🔶جنبش های معنوی و کووید 19 ✍️ارائه دهنده: دکتر هادی وکیلی ⏰زمان : دوشنبه 27/5/1399 ساعت ۱۱ الی ۱۳ 💠چالش مقایسه پذیری معنویت های نوپديد ومعنویت اسلامی ✍️ارائه دهنده: دکتر بهزاد حمیدیه ⏰زمان: سه شنبه 28/5/1399 ساعت 10 الی 17 🔶جریان شناسی تحلیلی معنویت پژوهی در ایران ✍️ارائه دهنده: دکتر وحید سهرابی فر ⏰زمان: چهارشنبه 29/5/1399 ساعت 11 الی 13 🔶مطالعات معنویت های نوظهور: سه موج مطالعاتی ✍️ارائه دهنده: دکتر احمد شاکر نژاد ⏰زمان: پنجشنبه 30/5/1399 ساعت 11 الی 13 🌐لینک شرکت در جلسه https://engage2.shatel.com/b/nct-reh-wfh .................... 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
✅اجزاء تحقیق: 🔰جزء هفتم: متن اصلی تحقیق ✴️نکته ششم: پاورقی 👈الف. انواع 1️⃣ پاورقی توضیحی: برای روشن کردن مطلبی مجمل یا برای اطلاع بیشتر خوانندگان مطرح می‌شود. 2️⃣ پاورقی ارجاعی: برای بیان مشخصات منابع استنادی در متن به کار می‌رود. 👈ب. محتوای پاورقی ارجاعی ⬅️کتاب: نام خانوادگی، نام، عنوان کامل کتاب، جلد، صفحه. ⬅️مقاله: نام خانوادگی، نام، عنوان مقاله، نام مجله، شماره، تاریخ انتشار، صفحه. ⬅️پایان نامه: نام خانوادگی، نام، عنوان پایان نامه، مقطع تحصیلی، نام دانشگاه، تاریخ دفاع، صفحه. ⬅️پایگاه اینترنتی: نام خانوادگی، نام، عنوان سایت، آدرس سایت، تاریخ مشاهده. ⬅️آیات قرآن: نام سوره (شماره سوره): شماره آیه. 👈ج. چند نکته مهم در نگارش پاورقی 1️⃣ لزوم دقیق بودن آدرس‌ها 2️⃣ القاب و عناوین مؤلفین همانند دکتر و آیت الله ذکر نمی‌شود مگر القابی که برای مؤلف علم شده باشد: عاملی، زین الدین بن علی (شهید ثانی)، مسالک الافهام 3️⃣ نام مترجم بعد از عنوان کتاب ذکر می‌شود. 4️⃣اگر کتابی بدون فاصله تکرار شود، از لفظ «همان» استفاده می شود. 5️⃣ اگر کتاب جدید، از همان مؤلف قبلی باشد، به جای تکرار نام مولف، از واژه‌ی «همو» استفاده می‌کنیم. 6️⃣ برای ایجاد نظم در هر منبع، فقط از یک چاپ آدرس داده شود. 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
🔴معنای زندگی و مواجهه با مرگ 👤محمدمهدی اردبیلی (نویسنده و مترجم حوزه‌ی فلسفه) دبیر گفتگو: محمدرضا رحمت خواه (دانش‌آموخته علم سیاست و کارشناس فرهنگی دانشگاه) 🕰زمان: سه شنبه ۲۱مردادماه ۹۹-ساعت: ۲۱:۳۰ 📌پخش گفتگوی زنده در صفحه اینستاگرام: https://instagram.com/atu_nimkat?igshid=1sv5t9xlh247j .......................................... 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
🚨دوره در حوزه 🔹به صورت حضوری و مجازی 🔸ویژه برادران و خواهران 📗برخی از سرفصل های دوره: مبانی‌فقه‌نظام، روش شناسی فقه نظام های اجتماعی، مناسبات فقه نظام و علوم انسانی، فقه نظام اقتصادی، فقه نظام سیاسی، فقه نظام حقوقی، فقه نظام تربیتی، فقه نظام رسانه 🔻مهلت ثبت‌نام: تا ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹ 🔺زمان شروع دوره: بعد از دهه اول محرم ✅جهت ثبت‌نام اولیه، مشخصات زیر را به شناسه @pa_110 در پیام‌رسان یا شماره ۰۹۳۰۳۰۷۸۲۰۳ ارسال فرمایید. (نام‌و‌نام‌خانوادگی، مدرک‌تحصیلی، نام‌حوزه یا دانشگاه محل‌تحصیل، سال‌تولّد) .......................... 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
✳️اجزاء تحقیق: ✅جزء هفتم: متن اصلی تحقیق ➡️ادامه نکته ششم: ✅ذکر ارجاع در متن ✔️در تعدای از مجلات علمی، آدرس‌ها در متن ذکر می‌شوند که به چند روش صورت می‌گیرد: 1️⃣ نام خانوادگی نویسنده، سال انتشار، جلد و صفحه 2️⃣ شماره کتاب در فهرست منابع، جلد و صفحه 3️⃣ نام خانوادگی نویسنده، جلد و صفحه ✅هـ. یاداشت یا پی نوشت ⬅️به ذکر ارجاع در انتهای مقاله یا کتاب، اطلاق می‌شود که امروزه کمتر مرسوم است و مناسب هم نیست. ✴️نکته هفتم: نشانه‌های سجاوندی (علایم نگارشی) ✅نقطه (.) 1️⃣ پس از پایان جمله‌ی کامل و پاراگراف 2️⃣ انتهای پاورقی 3️⃣ انتهای کتابنامه 4️⃣ پس از حروف اختصاری ⬅️در پایان عناوین نباید از نقطه استفاده کرد. ✅ویرگول (،) 1️⃣ برای جلوگیری از اضافه شدن کلمات 2️⃣ بعد ار واژه‌هایی که از نظر دستوری، واحد هستند. 3️⃣ بین اجزای پاورقی و کتابنامه 4️⃣ پیش از حروف تعلیل 5️⃣ پس از قیدهایی همانند بدین ترتیب، با این همه، بنابراین، بدین‌سان 🔻ادامه دارد...⬅️ ....................................... 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
"کلاس من" دوره کلاس داری یا همان دوره “کلاس من” به عناوینی چون: مخاطب شناسی روش تدریس: نظری و کارگاهی مدیریت کلاس می پردازد. طول این دوره یک هفته یعنی از شنبه اول شهریور ماه تا 6 شهریور ماه ساعت 7 الی 10 صبح می باشد. مکان برگزاری دوره: مشهد مقدس – میدان شهدا – خیابان هاشمی نژاد9 – کوچه طاهری – مرکز معارج (دوره های کوتاه مدت مدرسه علمیه تخصصی معراج) این دوره جزء دوره های آبونه (عمومی) است و شرکت برای عموم افراد چه خانم ها و چه آقایون بلامانع است. ....................................... 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
آیت‌الله فاطمی‌نیا، از بزرگان اخلاق و معارف، به دلیل بازگشت عوارض بیماری سرطان، در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده‌اند. برای این استاد عزیز، دعای خیر و حمد شفاء بخوانیم. ....................................... 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
✳️اجزاء تحقیق: ✅جزء هفتم: متن اصلی تحقیق ➡️ادامه نکته هفتم (علائم نگارشی) ✅نقطه ویرگول (؛) 1.بین دو جمله‌ی کامل و به هم مرتبط 2.بعد از اقسام، به غیر از قسم آخر 3.پیش از مثلا، یعنی، همانند، مانند، مثل اینکه 4.قبل از مقول قول 5.برشمردن اجزای یک کلی 6.برای معنا کردن واژه‌ها ✅ دو نقطه (:) 1. نقل قول مستقیم 2. برای بیان واژه‌ها و اصطلاحات تاکیدی 3. عنوان‌ها (امروزه عناوین کتاب‌ها در متن، پاورقی و کتابنامه می‌بایست بلد ((Bold شوند). 4. تاریخ 5. عبارت‌های توضیحی 6. معنای واژه‌ها 7. ارجاعات ✅سه نقطه: (...) به جای واژه یا عبارت‌های حذف شده بکار می رود ⬅️علایم نگارشی شکلی همیشه باید به قبل خود بچسپد و از بعد فاصله بگیرد فقط یک استثناء دارد آخر پاراگراف ... است که نقطه بعد یک فاصله بین‌شان می‌گذاریم. ....................................... 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️اجزاء تحقیق: ✅جزء هفتم: متن اصلی تحقیق ➡️ادامه نکته هفتم (علائم نگارشی) ✅نقطه ویرگول (؛) ✅ دو نقطه (:) ....................................... 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️اجزاء تحقیق: ✅جزء هفتم: متن اصلی تحقیق ➡️ادامه نکته هفتم (علائم نگارشی) ✅سه نقطه: (...) ⬅️علایم نگارشی شکلی همیشه باید به قبل خود بچسپد و از بعد فاصله بگیرد فقط یک استثناء دارد آخر پاراگراف ... است که نقطه بعد یک فاصله بین‌شان می‌گذاریم. ....................................... 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
🔻انتقاد با سلام و احترام خدمت شما، بنده یه انتقادی داشتم لطفا از مدیر عالی حوزه علمیه پیگیری نمائید، بنده و امثال بنده از ۱۰ سال پیش استخدام دولت شدیم با مدرک سطح یک و اتمام کتبی سطح دو با معدل ۱۳/۴۰ برای مدرک سطح دو درخواست دادیم میگن باید امتحان جبران معدل شرکت کنی آخه ما و امثال ما که ۱۰ ساله از درس و بحث جدا شدیم چگونه دوباره درس بخونیم و امتحان بدیم که مدرک بدهند این برامون خیلی سخته و از طرفی هم به مدرک نیاز داریم ما که کتبی سطح دو رو تمام کردیم چرا حوزه مدرک سطح دو را نمیده تا مشکل ما حل بشه 🔰پاسخ معاون آموزش حجت الاسلام والمسلمین علوی 💠با سلام و احترام خدمت حضرتعالی :حوزه علمیه خود را دربرابر اعتبار و ارزشمندی مدارک و دانشنامه های علمی که صادر می کند خصوصا در سایر مجامع علمی و دانشگاهی مسئول می داند و مستحضرید مدارک صادر شده صرفا مدرک استخدامی نیست و ارزش علمی دارد و صاحب مدرک می تواند در تمام حوزه های علمیه و دانشگاهها در مقطع بالاتر ادامه تحصیل دهد لذا در سطح 2 حداقل معدل 14 منطقی و قابل دفاع است هر چند در مقاطع بالاتر شرایط بسیار مشکل تر است ، حضرتعالی می توانید در امتحان جبران معدل و اگر خواستید آموزش مجازی برخی دروس استفاده کنید تا آماده امتحان مجدد شوید . ....................................... 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
✅ جزء هشتم: نتیجه گیری ✔️بین سه تا پنج صفحه در پایان نامه و در مقاله بین نیم تا 1/5 صفحه ✔️پاسخ نهایی به سوالات تحقیق ✔️در ادامه اگر سوالی باقی مانده با پیشنهادی وجود داشته باشد، ذکر می‌شود. ✅ جزء نهم: کتاب‌نامه ✔️لیست منابع مراجعه شده با مشخصات کامل در کتاب‌نامه ذکر می‌شود. شیوه نگارش: ⬅️کتاب: نام خانوادگی، نام، عنوان کتاب، انتشارات، نوبت چاپ، محل چاپ، تاریخ چاپ. ⬅️مقاله و پایان‌نامه: همان اطلاعات پاورقی به جز شماره صفحه ✔️منابع به ترتیب: کتاب‌ها، مقالات، پایان‌نامه‌ها و پایگاه‌های اینترنتی ذکر می‌شود، ضمن این که در هر گروه، منابع براساس زبان نگارش تفکیک می‌گردد: کتابنامه ❇️ الف. کتاب‌ها ⬅️ فارسی ⬅️ عربی ❇️ب. مقالات ❇️ج. پایان‌ نامه‌ها ❇️ د. نرم افزار‌ها ❇️ ه. پایگاه‌های اینترنتی ✔️منابع بر مبنای حرف الفبای نام خانوادگی مرتب شده و شماره‌گذاری در تمام دسته‌ها، پشت سرهم ذکر می‌شود. ....................................... 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️اجزاء تحقیق: ✅ جزء هشتم: نتیجه گیری ✅ جزء نهم: کتاب‌نامه ⚠️ درهنگام استفاده از گوشی، بهتر است که صفحه گوشی خود را بچرخانید. .......................................................... 🆔@Abbasgholikhanpajohesh »🍀🌺...🌺🍀