eitaa logo
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
961 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
59 فایل
🛠 آچــــــــــــــــار 🇮🇷 «آ»قای «ا»قتصاد «ا»نقلاب «ا»سلامی گاه‌نوشته‌هایِ فرزندِ کوچکِ آقایِ انقلابِ اسلامی با اینکه مطالب درخوری ندارم اما هرگونه نشر و استفاده از مطالب کانال از شیر مادر حلال‌تر است و نیازی به ذکر منبع ندارد ارتباط: @MHAKhavanB
مشاهده در ایتا
دانلود
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 با وجود هشدارهای قبلی جمهوری اسلامی ایران، رژیم کودک کش صهیونیستی با عبور از همه خطوط قرمز و افزایش حملات در جنوب لبنان، ضاحیه بیروت را هدف قرار داده است. ➖قبلا اخطار داده بودیم در صورت گسترش جنایت در ضاحیه بیروت، اهدافی را در سرزمین های اشغالی مورد هجوم قرار می دهیم. ➖ارتش صهیونیستی باید حملات خود به جنوب لبنان و ضاحیه را متوقف نماید و در صورت گسترش حملات خود به آن منطقه و یا پاسخ به اقدام ایران با ضربات کوبنده تر و پشیمان کننده روبرو و حملات ویرانگری علیه رژیم و حامیان آن آغاز خواهد شد. پ.ن: جذاب‌ترین بخش امشب... اما به نظر تمومه 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
خلاصه‌ای از حماسه شب ۹۹ام جنگ رمضان: ۱. اصابت‌های امشب در پنج موج و از حداقل ۶ استان مختلف بود ۲. الوعده وفا سردار موسوی دست دیپلمات‌های ما رو در میز دیپلماسی پر کرد ۳. نفس پاسخ سریع و قاطع هرچند با آمادگی کامل رژیم غاصب و رهگیری‌های متعدد خود جان تازه‌ای به مردم در تجمعات و جبهه مقاومت در شب نود و نهم جنگ رمضان دمید ۴. بخشی از این عملیات به صورت ترکیبی با قوای توپخانه و راکتی حزب‌الله انجام شد ۵. اصابت‌ها به شمال سرزمین‌ها اشغالی و حیفا به پایگاه‌های نظامی محدود شده بود ۶. فعال بودن هلال پدافندی غرب و شمال غرب کشور در حین پرتاب موج ۳ و ۵ امشب که نشان از یکپارچگی سیستم آفندی و پدافندی هوافضا کشور ۷.شلیک برای اولین بار از سایت‌های غربی که در دو جنگ قبلی از دسترس خارج شده بودند و همان سایت‌های همیشگی موشکی که رژیم صهیونسیتی مدعی انهدام کامل آن‌ها شده بود ۸. فعال‌سازی و رهگیری پهپاد در سیستم پدافندی محور مقاومت، عراق، کربلا ۹. پوشش خبری و میدانی بسیار عالی و با کیفیت صدا و سیما هم از حملات و هم تجمعات نگارنده ✍ | ‌ ‌ ‌ | ble.ir/CWORAMEZAN/
https://eitaa.com/farsna/361815 آقایِ فارس، این‌ها دقیقاً برای دو ماه پیش هست که داری الان کار می‌کنی! تازه شلیک هم نشدند چون برای بعد آتش‌بس هست! البته نمی‌دونم امشب عدل اینا رو شلیک کردیم یا نه
آقای یوسف پزشکیان باسلام شما اقتصاددان نیستید و اگر توانایی جمع بندی مباحث را دارید، بدون شنیدن و فهم دقیق استدلال‌های مخالفان، جمع‌بندی شما ناقص خواهد بود. قیمت روغن نباتی بدلیل جنگ، ۴ برابر نشده است، ده‌ها میلیارد دلار ارز صادراتی بدلیل جنگ نیست که برنگشته است، واردات کالاهای لوکس به کشور و مناطق آزاد قبل از جنگ تسهیل شده است،... در اقتصاد ایران همانطور که دکتر پزشکیان هم قبلا گفته بودند و ما بطور کامل با آن موافقیم "تورم را دولت ایجاد می‌کند". تقریبا عمده مصوبات اقتصادی دولت، قبل از جنگ تورم زا بوده‌اند که مواردی در بالا گفته شد. مشکل این است که علی‌الظاهر در مرکز تصمیم‌گیری دولت، شخص مخالفی نیست که استدلال های او هم شنیده شود. جنگ و هر بحران دیگری می‌تواند عامل تورم باشد، ولی تورم این روزها عمدتا ناشی از سیاست‌های اقتصادی نادرست دولت در زمان قبل از جنگ است که بارها توسط دلسوزان تذکر داده شده بود. همین شرایط تورمی، البته بدون جنگ، در زمان دکتر احمدی‌نژاد و شهید رئیسی هم در پی اجرای سیاست‌های مشابه ارزی، بوجود آمد. از تجربه باید درس گرفت. شرط حل هر مساله‌ای، فهمیدن درست صورت مسأله است. اگر جنگ را عامل تورم بدانید، سراغ مذاکره باید بروید ولی اگر رفتار و نگاه اقتصادی دولت را عامل بدانید، آن‌ها را اصلاح خواهید کرد. خوب است رئیس‌جمهور محترم، منتقدان را دعوت کنند و دلایلی که مدعی هستید را به بحث بگذارند. موفق باشید. @DrRezaGholami
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
آقای یوسف پزشکیان باسلام شما اقتصاددان نیستید و اگر توانایی جمع بندی مباحث را دارید، بدون شنیدن و ف
«ماجرای دعوای فرضی جنگ و تورم و بهانه‌گیری پزشکیان!» پسر پزشکیان امروز وارد عملیات سایبری پدر شده و تهدید کرده که «‌پاسخ درخور به ترامپ باید در میدان داده شود، که نیروهای مسلح ما پاسخ می‌دهند و دولت حمایت می‌کند. رئیس‌جمهور باید به مردم هم پاسخ بدهد. اگر شما تاثیر جنگ بر تورم را نادیده بگیرید و رئیس‌جمهور را متهم کنید، راهی جز این نمی‌ماند که عوامل و علل تورم اطلاع رسانی شود» اما پاسخ آقایوسف و ماجرای رابطه تورم و جنگ: پاسخ ترامپ را باید پزشکیان و پاسخ سنتکام را باید نیروی مسلح بدهد اما بیخیال تورم این ۳ماه که درگیر جنگ هستیم، باید پرسید چرا تورم نقطه به نقطه ۶۸درصدی بهمن و ۷۱درصدی اسفند که ربطی به جنگ نداشت رکورد زده بود؟ اجازه هست درباره این شاهکار قبل جنگ سوال بپرسیم؟ اما خدمتتون عرض کنم که وضعیت تورم بعد از جنگ تفاوت خاصی با قبل آن نکرده و در ادامه سیر صعودی گذشته، آمار تورم بعد جنگ در فروردین فقط ۲٪ و در اردیبهشت فقط ۱۲٪ بیشتر شده است! این میزان هم قبل از وقوع جنگ همه اقتصاددانان منتقد و حتی دوست دولت و حتی گزارشهای نهادهای دولتی هم پیشبینی کرده بودند! آقایوسف و پدر گرامی فراموش کردند که تورم اقلام خوراکی اساسی به خاطر شاهکار ارزی جراحی شبه‌کودتایی دیماه خونین در بهمن و اسفند به رکورد تاریخی ۳رقمی ۱۰۵٪ ۱۱۲٪ رسید و سبب جنگ در کشور شد. حالا ما مردم به خاطر حفظ وحدت و مراقبت از انسجام و آبروی ملی سکوت کردیم شما سواستفاده نکنید وگرنه جرم تیم اقتصادی دولت از عوامل کودتا کمتر نیست! ✍️سیدامیرحسین حسینی🇮🇷 ✅به افرا بپیوندید: @afra_eco
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
🔻 با وجود هشدارهای قبلی جمهوری اسلامی ایران، رژیم کودک کش صهیونیستی با عبور از همه خطوط قرمز و افزای
گفتم به نظر تمومه... قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص): 🔹بر این اساس، توقف عملیات نیروهای مسلح اعلام می‌گردد؛ اما تاکید می‌شود که در صورت تداوم تجاوزات و شرارت‌ها، از جمله در جنوب لبنان، اقدامات بسیار شدیدتر و کوبنده‌تر از قبل در راه خواهد بود.
اینکه ایران تامین کننده رسمی امنیت کشور-هم پیمان دیگر بشود، اگر تثبیت شود و تکرار، یعنی امروز را به عنوان روز ورود ایران به یک ، ثبت کنید. ١٨خرداد 🆔 @social_theory
هدایت شده از محسن قنبریان
❤️‍🔥 صفای جامعه به شفای سینه هاست پرخاش های خیابان به دیپلماسی، «ریشه ای» دارد؛ تا حل نشود، توصیه های اخلاقی به خویشتن داری جواب نمی دهد و «خطر شکاف اجتماعی» را افزایش می دهد! در ادبیات دینی یک «شفای غیظ» داریم و یک «کَظْم غیظ»! «شفای غیظِ قلوب»، مقابل جراحت و جنایتی است که دشمن زده است. پس جای دشمنی، «دشمن» باید زایل شود. شفای غیظِ سینه ها به از دشمن جنایتکار است.(۱۴توبه) اما «کظم غیظ»، فرو بردن خشم ها و کدورتها مقابل خودی است. اینجا جای دشمن گرفتنِ خودی،«دشمنی» را باید از بین برد!(۱۳۴آل عمران) در کنار انسجام ملی، با جنایت علیه رهبر و کودکان، غیظ و جراحتی عظیم به سینه مردم نهاد که در گروه هایی سوزناک تر است. آتش بسْ بدون انتقام و شفای سینه ها، بحث ها درباره توافق را از «اختلافات کارشناسی»تجاوز می دهد. دم زدن از توافق و «پایان بندیِ منهای انتقام» و شفای صدور، غیظ و درد سینه ها را شعله ورتر کرده، جای کظم غیظ با خودی، خشم و پرخاش نثار او می کند و شکاف اجتماعی می زاید! «اخلاق سیاست» حکم می کند حکمرانان و تریبون های رسمی، جای دعوت به کظم غیظ و آرامشِ هسته های بیشتر جراحت دیده، به فکر شفای سینه ها با انتقام و اقلا قصاص جانیان باشند. نه «دفاع و جنگِ بقا» پاسخ این درد است؛ نه «پایان بندی حتی با لحاظ حقوق مسلم»! «محاکم بین المللی» هم عملا نتیجه بخش نیست! حکمت ۱۹۴ «در قبال خودی» به خوبیِ عفو دلالت دارد؛ اما «در قبال دشمن»، ترجمه اش: حواله دادن شفای غیظ به صبر راهبردی در ضعف یا ادامه ندادن جنگ و انتقام در وقت دست برتر است! محسن قنبریان ☑️ @m_ghanbarian
18.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در گفتگو با صدای حوزه مطرح شد؛ 📽 نظر استاد رهدار درباره قرارگرفتن قالیباف در رأس تیم مذاکره کننده! 🔸نگرانی من بیشتر از ناحیه تصمیم سازان است تا تصمیم گیران! ▫️حضور مردم در خیابان‌ها و میدان‌ها، سطح مطالبه عمومی را چنان زیاد و موثر کرده که سیاستمدار و کارگزار نیمچه عاقل هم سعی نمی کند از خطوط قرمز مردم رد شود. 🔹وجود دکتر قالیباف بخاطر ماهیت جنگی این مذاکرات و همچنین سابقه نه چندان جالب تیم مذاکره کننده لازم بود! ➕ نظر استاد رهدار درباره آتش بس و شخصیت دکتر پزشکیان و عارف، حسن روحانی، ظریف، غنی نژاد، سریع القلم و عراقچی! 💯 شما هم صدای حوزه باشید! 🆔 @sedayehowzeh
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما که نمردیم بیفته پرچم ما تازه زنده‌تر می‌شیم ماه محرم قمی‌ها این پرچم ۲۴ساعته رو دریابید تا بعد از ۵۰ و اندی روز زمین نمونه: 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 @qom_parcham @qom_parcham @qom_parcham 👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻 قمی هم نیستید، عضو کانال بشید پ.ن: برای این میگم همگی عضو بشید که مطالب، خاطرات و اتفاقات پرچم خیلی جذاب هستند و حالتون رو خوب می‌کنه
کتاب صعود چهل ساله ۲: دولت هلند با غیرقانونی اعلام کردن تمام معاملات گل لاله و از بین بردن بازار آن، حباب قیمتی گل لاله را شکست پ.ن: اتفاقی که باید در بازار ارز هم رقم بخوره... 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir