هدایت شده از 🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
🔻خطایِ [مرگبارِ] محاسباتیِ ۱۵۰ برابری!
کارت آب ۱۰۰۰ لیتری، آبان ماه سال پیش ۱۹۴هزار تومان شد و من همین چند هفته پیش که دیگه خیلی گرون شده بود و به سختی پیدا میشد، خاطرم هست زیر ۳۰۰هزار تومان تهیه کردم ولی حتی با احتساب دو برابر شدن قیمت سابق، یعنی ۴۰۰هزار تومان هم اگر هر لیتر رو ۴ لیوان بگیریم، ۱۰۰۰ لیتر میشه ۴۰۰۰ لیوان و هر لیوان در میاد:
۱۰۰ تومان، حتی هزار تومان هم نه!
❗️اما استاد واقعیت را ۱۵۰ برابر بزرگتر میکنند و میفرمایند: ۱۵هزار تومان
➖ایشان یا با علم دروغ میگوید که تکلیفش مشخص است؛
➖یا خطای محاسباتی دارد؛ اما خطای محاسباتی هم حدی دارد! دو برابر، سه برابر، چهار برابر! نه ۱۵۰برابر!
در زندگی شخصی اگر یکی از دوستان نزدیکمون یک واقعیتی رو چند برابر بزرگتر نشون بده دیگه تا آخر عمر ازش مشورت نمیگیریم!
حالا در چنین مسئله مهم و کلان کشوری که معیشت ۹۰ میلیون نفر بهش وابسته هست و از اون مهمتر در شرایط جنگی! طرف خطایِ مرگبارِ محاسباتیِ ۱۵۰برابری داره! نه تنها دیگه نباید هیچ مشورتی ازش گرفت بلکه از ترس باید توبیخش هم کرد و کرسی استادیش رو گرفت و اجازه هیچ مصاحبهی کارشناسی بهش نداد!
⛔️لطفاً با صداوسیما تماس بگیرید و بابت این خطایِ محاسباتیِ مرگبار هشدار بدید! تا مثل خطای محاسباتیِ حذفِ ارزِ ترجیحی به گفته رییسِ شهیدِ اطلاعاتِ سپاه منجر به کودتا، جنگ و شهادت رهبر، کودکانِ میناب و چند هزار ایرانی نشه!
پ.ن: البته به شخصه نمیتونم این رو صرفاً خطایِ محاسباتی بدونم و به آخرین سخنرانیِ رهبرِ شهید و سوالات حل نشده فکر میکنم!
🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷
💠 @Achar_Ir
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
‼️دیوان محاسبات نسبت به آثار زیانبار انتشار آمارهای اقتصادی غیرمستند و غیرقابل احراز هشدار داد
رقم «۶ میلیارد دلار» برای واردات بنزین در سال ۱۴۰۴ با سوابق رسمی همخوانی ندارد و مستندات آن مطالبه شده است.
پرونده یکی از معاونین رئیسجمهور در این رابطه به دادسرای دیوان محاسبات ارجاع شده است.
پ.ن: میگم طبیعی نیست!
به پیر! به پیغمبر! طبیعی نیست!
این حجم از خطایِ محاسباتی طبیعی نیست!
و باز هم به آخرین سخنرانیِ رهبرِ شهید و سوالاتِ حل نشده فکر میکنم
🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷
💠 @Achar_Ir
هدایت شده از امیرحسین ثابتی
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ثابتی: بعضی از اعضای شورای عالی امنیت ملی قبل از جنگ هم دچار خطای محاسباتی بودند و تمام حرفشان "نمیتوانیم" بود
🔻امثال اینها رای دادند تا با امریکا توافق شود؛ مثلا جناب پورمحمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه
مشاهده فیلم کامل این سخنرانی
@Sabety_ir ✅
463.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عجب حرفی بود...
🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷
💠 @Achar_Ir
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این افراد کسانی هستند که در شعام (شورای عالی امنیت ملی) و در جلسه تفاهمنامه بین رؤسای جمهوری ایران و آمریکا حق رأی داشتند:
موافقان:
مسعود پزشکیان
غلامحسین محسنی اژهای
محمدباقر قالیباف
اسکندر مؤمنی
سید عباس عراقچی
سرپرست وزارت اطلاعات
سید حمید پورمحمدی
سرلشکر علی عبداللهی
سرلشکر امیر حاتمی
سرتیپ احمد وحیدی
سرتیپ محمدباقر ذوالقدر
سرتیپ سید مجید ابن الرضا
تنها مخالف:
سعید جلیلی
پ.ن: سرلشکر علی عبداللهی به عنوان جانشین ستاد کل حق رأی داشتند نه فرمانده قرارگاه خاتم...
🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷
💠 @Achar_Ir
هدایت شده از صعود | دکتر سید محمود نبویان
-932094702553391359_584068634408616.oga
زمان:
حجم:
4.5M
🔴👆آزمون ولایتمداری
✅روشنگری بسیار مهم حجت الاسلام دکتر نبویان نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد صحبت هایشان در برنامه دیروز شبکه خبر
🔴حرف هایم براساس اخباری بوده که داشتم و گفتم نه اینکه از روی متن اسناد سری خوانده باشم.
🔴 نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس هستم واخبار مختلفی به من می رسد.
🔴برخی نقل اخبار من از تیم مذاکره کننده است
🔴ادعا میکنند حرف ها ناقص بود.بنده که حرفهایم از اخبار بود.ایا شما اسناد را کامل دارید؟اصلا چرا دارید؟شما چکاره اید؟شما میتوانید اسناد داشته باشید و نماینده مجلس نمیتواند اخبارداشته باشد!
🔴بنده همراه تیم مذاکره کننده به پاکستان رفتم چون رهبری با شروطی مذاکره را پذیرفتند،اما متوجه شدم رهبری از مباحث مذاکرات پاکستان رضایت ندارند،مسیرم را جدا کردم
🔴کسی که درمسیر مقام معظم نباشد،خطای راهبردی دارد
🔴علت اینهمه حاشیه سازی ها چیست؟
بجای آنکه به دنبال اطاعت از رهبری باشند،به دنبال حاشیه سازی هستندو میگویند اخبار را ازکجا اوردی؟!
مشکل اینها در ولایتمداری است.میخواهند با تهدید،تهمت و پرونده سازی مسیر اشتباه خود را ادامه دهند.
🔴 رهبری نظرشان را صریح گفتنداما آنها مجدد مسیر خود را می روند.
🔴مگر نمیگفتند همه چی با رهبری هماهنگ است؟الان چه جوابی دارند؟
✅بر اساس تفاهم،قبل از آغاز مذاکرات بایداین ۴موضوع اجرایی میشد:
۱. پایان اشغالگری درلبنان وعقب نشینی کامل
۲.آزاد شدن پول های مسدود شده ما توسط آمریکا.نه قرض گرفتن از قطر
۳.رفع محاصره
۴.رفع موقت تحریم ها
👆آیا این۴مورد انجام شد که مسوولان به اروپابرای مذاکره رفتند؟
ایتا
http://eitaa.com/nabavian
هدایت شده از تأملات | تولايى
17.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توضیحات مهم دکتر خانعلی زاده رو در امتداد صحبتهای حجت الاسلام نبویان گوش کنید...
در ضمن، سه پست از سابق مورد سوال دوستان بود؛ با توجه به اطلاعاتی که در این چند روز به دست آوردید، مجددا این سه مطلب رو نگاه بندازین:
https://eitaa.com/m_a_tavallaie/8856
https://eitaa.com/m_a_tavallaie/8921
https://eitaa.com/m_a_tavallaie/8975
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
قائمپناه، معاون اجرایی پزشکیان: «قالیباف، بعنوان کسی که با نظامیها ارتباط دارد، میتواند اجماعسا
قائمپناه، معاون اجرایی پزشکیان:
«قالیباف، بعنوان کسی که با نظامیها ارتباط دارد، میتواند اجماعسازی بکند.»
پ.ن: باز هم انشاءالله که دروغه و در رأیگیری موثر نبوده
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی (ناجیران)
یکبار مردم فردو در زمان برجام نامهای آماده کردند که اگر قرار است برجام (خسارت محض) تصویب شود نام شهدای فردو را از روی سایت هستهای بردارید!
کاش امروز خانوادههای شهدای مدرسه میناب، یک بیانیه بدهند که از نام شهدای میناب سوءاستفاده نکنید و مسیری که خلاف نظر ولیّخداست را "میناب ۱۶۸" نگذارید!
بگذارید الیاس ۱۶۹ یا یوسف ۱۷۰
کاش هر کسی که میخواست از این عدد و نام شهدا استفاده کند مجبور باشد رضایت تک تک این خانوادههای عزیز را جلب کند.
اقْتِصادِفَرهَنگی 🇮🇷
حسینعباسیفر 🇮🇷