Ceasefire, Yet Bleeding!
آتشبس، اما همچنان در حال خونریزی!
NO MORE LIES!
دروغ دیگر بس است!
Stop Ignoring Us!
نادیده گرفتن ما را تمام کنید!
HEAR THE SCREAMS!
فریادها را بشنوید!
Silence = Complicity
سکوت = همدستی
TRUTH WON'T HIDE
حقیقت پنهان نخواهد ماند
ceasefire is a lie
آتشبس یک دروغ است
🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷
💠 @Achar_Ir
11.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بمب خوشهای به شکل توپ فوتبال
لعنت به این دنیایِ لجن و کثیف!
و خاک بر سرِ امثالِ من که تماشاچی شدیم...
🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷
💠 @Achar_Ir
هدایت شده از تأملات | تولايى
فقط یکبار مسیر رو با هم مرور کنیم:
_حزب الله لبنان برای ما وارد جنگ شد
_رهبر انقلاب از همان پیامهای اول مسأله «وحدت ساحات» را پیش کشیدند
_آتشبس اعلام شد و مثلا ترامپ تمام شروط ما را قبول کرده بود که ظرف چند ساعت فاجعه ضاحیه رخ داد
_پیش شرط مذاکرات اسلام آباد توقف جنگ در لبنان و آزادی پولهای بلوکه بود
_تنها نزدیک ۲۴ ساعت، برای ظاهرسازی مذاکرات اسلامآباد جنگ در لبنان متوقف شد و دوباره از نو...
_وحدت ساحات تبدیل شد به وحدت با لبنان، غزه و فلسطین عملا فراموش شد
_لبنان تبدیل شد به ضاحیه و بیروت و جنوب لبنان هم از دستور خارج شد
_در لحظه آخر توافق، درست زمانی که قرار بود پاسخ گسترده به اسرائیل داده شود اعلام شد امتیازات مهمی گرفتیم، توقف آتش در لبنان. همان چیزی که پیش شرط مذاکرات اسلامآباد بود و البته دکتر قالیباف گفتند ما که پیش شرطی نداشتیم! و البته اضافه کردند چندبرابر چیزی که در میدان میخواستیم با مذاکره گرفتیم.
_تا ۴۸ ساعت بعد از این حرف، لبنان بالغ بر ۲۰۰ شهید میدهد!
_مذاکرات ژنو قرار است آغاز شود؛ باز آتشبس صوری. تیم مذاکره کننده به ژنو میروند. تا در اولین مذاکره بعد تفاهم در مورد چه امری صحبت کنند؟ لبنان و امولاک بلوکه شده! همان پیش شرطهای اسلامآباد...
📌هنوز بند اول تفاهم اجرا نشده؛ چون طبق بند اول اسرائیل باید عقب نشینی کند، اما صرفا چند ساعت آتش را خاموش کرده!
✊🇮🇷@m_a_tavallaie
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
باور کنید دعای ملت مبعوث بود...
پ.ن: تماشای فوتبال ایران - بلژیک، کفِ خیابون
إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ
خداوند سرنوشت هیچ ملتی را تغییر نمیدهد مگر اینکه آنان خود را تغییر دهند
مگه همیشه باید دعای ملت مبعوث جواب بده؟!
هدایت شده از محسن قنبریان
10.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 حجت الاسلام و المسلمین #قنبریان
۳۰خرداد۱۴۰۵
🔰 مشکل عزیزان مذاکره کننده!
اصلا فرض کن «مذاکره» را هم به «محاکمه» ارتقا دادی؛ قاضی کیه؟!
اگر متهم، خودش قاضی بود، بازیه برگردد!
اگر مذاکره است بگو ناظمش کیست؟!
مشکل اینه «ضلع سوم» را نمی بینند!
مشکل فقط مفاد تفاهم نیست،«چارچوبه» است؛ درون نظم آمریکایی است!
📎 مرتبط:
یادداشت: اشکال فرامتن تفاهم نامه با آمریکا
مباحث دهه اول محرم: حسینی ها می خواهند زیر میز بزنند!
☑️ @m_ghanbarian