11.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بمب خوشهای به شکل توپ فوتبال
لعنت به این دنیایِ لجن و کثیف!
و خاک بر سرِ امثالِ من که تماشاچی شدیم...
🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷
💠 @Achar_Ir
هدایت شده از تأملات | تولايى
فقط یکبار مسیر رو با هم مرور کنیم:
_حزب الله لبنان برای ما وارد جنگ شد
_رهبر انقلاب از همان پیامهای اول مسأله «وحدت ساحات» را پیش کشیدند
_آتشبس اعلام شد و مثلا ترامپ تمام شروط ما را قبول کرده بود که ظرف چند ساعت فاجعه ضاحیه رخ داد
_پیش شرط مذاکرات اسلام آباد توقف جنگ در لبنان و آزادی پولهای بلوکه بود
_تنها نزدیک ۲۴ ساعت، برای ظاهرسازی مذاکرات اسلامآباد جنگ در لبنان متوقف شد و دوباره از نو...
_وحدت ساحات تبدیل شد به وحدت با لبنان، غزه و فلسطین عملا فراموش شد
_لبنان تبدیل شد به ضاحیه و بیروت و جنوب لبنان هم از دستور خارج شد
_در لحظه آخر توافق، درست زمانی که قرار بود پاسخ گسترده به اسرائیل داده شود اعلام شد امتیازات مهمی گرفتیم، توقف آتش در لبنان. همان چیزی که پیش شرط مذاکرات اسلامآباد بود و البته دکتر قالیباف گفتند ما که پیش شرطی نداشتیم! و البته اضافه کردند چندبرابر چیزی که در میدان میخواستیم با مذاکره گرفتیم.
_تا ۴۸ ساعت بعد از این حرف، لبنان بالغ بر ۲۰۰ شهید میدهد!
_مذاکرات ژنو قرار است آغاز شود؛ باز آتشبس صوری. تیم مذاکره کننده به ژنو میروند. تا در اولین مذاکره بعد تفاهم در مورد چه امری صحبت کنند؟ لبنان و امولاک بلوکه شده! همان پیش شرطهای اسلامآباد...
📌هنوز بند اول تفاهم اجرا نشده؛ چون طبق بند اول اسرائیل باید عقب نشینی کند، اما صرفا چند ساعت آتش را خاموش کرده!
✊🇮🇷@m_a_tavallaie
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
باور کنید دعای ملت مبعوث بود...
پ.ن: تماشای فوتبال ایران - بلژیک، کفِ خیابون
إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ
خداوند سرنوشت هیچ ملتی را تغییر نمیدهد مگر اینکه آنان خود را تغییر دهند
مگه همیشه باید دعای ملت مبعوث جواب بده؟!
هدایت شده از محسن قنبریان
10.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 حجت الاسلام و المسلمین #قنبریان
۳۰خرداد۱۴۰۵
🔰 مشکل عزیزان مذاکره کننده!
اصلا فرض کن «مذاکره» را هم به «محاکمه» ارتقا دادی؛ قاضی کیه؟!
اگر متهم، خودش قاضی بود، بازیه برگردد!
اگر مذاکره است بگو ناظمش کیست؟!
مشکل اینه «ضلع سوم» را نمی بینند!
مشکل فقط مفاد تفاهم نیست،«چارچوبه» است؛ درون نظم آمریکایی است!
📎 مرتبط:
یادداشت: اشکال فرامتن تفاهم نامه با آمریکا
مباحث دهه اول محرم: حسینی ها می خواهند زیر میز بزنند!
☑️ @m_ghanbarian
ولی از کنار «بنده #علی_الاصول نظر دیگری داشتم»، خطای محاسباتی و مخالفت با نظرِ رهبر توسطِ مسئولِ محترم، تشخیص اشتباه و تبلیغ و تبیینِ موضعِ مخالفِ رهبر به اسمِ رهبر در این مدت، انحرافِ افکار عمومی و انبوهی از خطاهای محاسباتیِ دیگه، راحتتر از [درباره آبخوردن] میشه گذشت
❗️امان از استانداردهای ۸گانه
دو حالت بیشتر نداره،
➖یا قائل به حکومتِ هزار معصوم هستند:
گاهی مجبور هستند ولی فقیه رو هزینه کنند برای پوشش خطای [درباره محاسباتی] مسئولان و نظر ولی فقیه رو یک نظرِ همینجوریِ در سطحِ اختلافِ سلیقهیِ در انتخابِ رنگِ سبز و زرد یا نظری برابرِ با نظرِ بیسوادی مثل من بدونند!
➖یا شبیه مسیحیان که به تثلیث معتقدند: پدر، پسر و روحالقدس؛
بزرگواران به «تثنیه» رسیدند:
خدا و مسئولِ محترم!
با این تفاوت که درباره خدا میشه سؤال پرسید، اما درباره مسئول نه!
جالب اینجاست که هنوز به مرحله تثلیث هم نرسیدند که رهبر رو هم به درگاه راه بدن!
پ.ن: اینکه در متن از [درباره فلان] استفاده میکنم به خاطر بهانهی بنیاسرائیلیِ بزرگواران برای نفهمیدن هست که میفرمودند رسانه رهبر [درباره تفاهمنامه] نوشته و [درباره مسئولِ محترم] هیچ خطایی متصور نیست!
🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷
💠 @Achar_Ir
ولی از کنار «بنده #علی_الاصول نظر دیگری داشتم»، خطای محاسباتی و مخالفت با نظرِ رهبر توسطِ مسئولِ محترم، تشخیص اشتباه و تبلیغ و تبیینِ موضعِ مخالفِ رهبر به اسمِ رهبر در این مدت، انحرافِ افکار عمومی و انبوهی از خطاهای محاسباتیِ دیگه، راحتتر از [درباره آبخوردن] میشه گذشت
❗️امان از استانداردهای ۸گانه
دو حالت بیشتر نداره،
➖یا قائل به حکومتِ هزار معصوم هستند:
گاهی مجبور هستند ولی فقیه رو هزینه کنند برای پوشش خطای [درباره محاسباتی] مسئولان و نظر ولی فقیه رو یک نظرِ همینجوریِ در سطحِ اختلافِ سلیقهیِ در انتخابِ رنگِ سبز و زرد یا نظری برابرِ با نظرِ بیسوادی مثل من بدونند!
➖یا شبیه مسیحیان که به تثلیث معتقدند: پدر، پسر و روحالقدس؛
بزرگواران به «تثنیه» رسیدند:
خدا و مسئولِ محترم!
با این تفاوت که درباره خدا میشه سؤال پرسید، اما درباره مسئول نه!
جالب اینجاست که هنوز به مرحله تثلیث هم نرسیدند که رهبر رو هم به درگاه راه بدن!
پ.ن: اینکه در متن از [درباره فلان] استفاده میکنم به خاطر بهانهی بنیاسرائیلیِ بزرگواران برای نفهمیدن هست که میفرمودند رسانه رهبر [درباره تفاهمنامه] نوشته و [درباره مسئولِ محترم] هیچ خطایی متصور نیست!
🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷
💠 @Achar_Ir
هدایت شده از آنسوتَر | سید محمدرضا رضی
زمان:
حجم:
8.2M
🔻پاسخ فنی به روحانیون توجیه کننده مذاکرات🔻
🔻پاسخ مهم، استدلالی، فقهی و اصولی حجت الاسلام رضی به سخنان جناب حجت الاسلام عباسی ولدی
🔻با کمال احترام متاسفانه از خطرناکترین توجیهاتی که در تخلف از امر نایب امام زمان عج در این مدت شنیدهایم سخنان جناب آقای عباسی ولدی است.
🏴جناب حجت الاسلام عباسی ولدی، تنها یک روحانی میتوانست سخن صریح رهبرمان را مجمل بنامد و آن را از حجیت ساقط کند.
🔻بیان مجمل متفاوت با بیان موجز است. مجمل دانستن جمله رهبری آنرا از حجیت ساقط مینماید.
🔻قرائت و ادله خارجی به ظهور یک متن جهت میدهد.
🔻اکتفا به یک دلیل قبل از فحص از سایر ادله تخصیصیه، تفسیریه یا تضییقیه نادرست و مصداق «نؤمن ببعض و نکفر ببعض» است.
🔻ببینید در کدام طرف تاریخ ایستادهاید؟ در سمت توجیه مذاکره با شیطان یا در سمت حمله به آن؟
🔻تحلیل شما بیشتر #جهاد_توجیه است یا #جهاد_تبیین؟
هرچند کمی گذشته اما پاسخ به سخنان ایشان بسیار بسیار مهم است.
لطفا بشوید و منتشر بفرمایید.
🎙سید محمدرضا رضی بهابادی
🇮🇷آنسوتَر
@seyedrazy
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی (ناجیران)
امام ما میتوانستند نگویند من نظر دیگری داشتم
حداقل میتوانستند نگویند علی الاصول نظر دیگری داشتم
اگر اندازه یک برگه سفید نقاشی آی کیو داشتید اینقدر لجبازی نمیکردید و متوجه اشاره امام میشدید!
#العاقل_یکفیه_الاشاره
اقْتِصادِفَرهَنگی 🇮🇷
حسینعباسیفر 🇮🇷