eitaa logo
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
961 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
59 فایل
🛠 آچــــــــــــــــار 🇮🇷 «آ»قای «ا»قتصاد «ا»نقلاب «ا»سلامی گاه‌نوشته‌هایِ فرزندِ کوچکِ آقایِ انقلابِ اسلامی با اینکه مطالب درخوری ندارم اما هرگونه نشر و استفاده از مطالب کانال از شیر مادر حلال‌تر است و نیازی به ذکر منبع ندارد ارتباط: @MHAKhavanB
مشاهده در ایتا
دانلود
امام ما می‌توانستند نگویند من نظر دیگری داشتم حداقل می‌توانستند نگویند علی الاصول نظر دیگری داشتم اگر اندازه یک برگه سفید نقاشی آی کیو داشتید اینقدر لجبازی نمی‌کردید و متوجه اشاره امام می‌شدید! اقْتِصادِفَرهَنگی  🇮🇷 حسین‌عباسی‌فر 🇮🇷
استاد عابدینیغنائم، رهزن اقدام به موقع نشود.mp3
زمان: حجم: 3.5M
🎙غنائم، رهزن اقدام به‌موقع نشود! استاد عابدینی: همان‌طور که در جنگ احد رها کردن مأموریت برای جمع‌آوری غنیمت منجر به غافلگیری شد، امروز هم نباید اجازه دهیم موفقیت‌های موقت و دلبستگی به منافع زودگذر، تمرکز ما را از هدف اصلی بگیرند و راهزنِ اقدام به‌موقع ما شوند. وقت بگذارید و این ۷ دقیقه را از آیت‌الله عابدینی حتما گوش دهید 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
هدایت شده از مسعود براتی
‌اگر این چیزی که ونس درباره پول‌های بلوکه شده گفته درست باشه یعنی: قرار بود ما غرامت و خسارت از آمریکا بگیریم ولی حالا ما به کشاورزان آمریکایی داریم غرامت می‌دهیم. مسعود براتی @mbarati1364
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
00:58 - چی از امام حسین(ع) می‌خوای؟! + هیچی... «در قضیه‌ی فتح بستان در سال ۱۳۶۰، امام رضوان‌اللَّه‌علیه پیامی دادند، كه در آن پیام، تعبیر «فتح الفتوح» بود. بعضی خیال كردند كه «فتح الفتوح»، جنگ بستان است؛ اما امام آن را نمی‌گفت؛ امام میفرمود: - به این مضمون - «فتح الفتوح»، فتح یا ساختن این جانهای آگاه و بیدار است. واقعاً بزرگترین فتح جمهوری اسلامی این بود که توانست این جوانان را به این مرحله از عظمت و اعتلای روحی برساند که بتوانند احساس خودباوری کنند و بایستند و در مقابل تهاجم عظیم یکپارچه دنیا، از کشور و از موجودیتشان و از اسلام دفاع کنند؛ که مظهرش جنگ تحمیلی بود و تا الان هم ادامه دارد. الان هم ما در مقابل تهاجم دنیا قرار داریم.» [۱۳۷۷/۰۲/۰۷ - بیانات رهبر شهید در دیدار جمعی از جوانان] «نوجوانِ امروز نسبت به مسائل دینی ــ غیر از همان اوایلِ اوایل انقلاب ــ از برهه‌ای از این میانه‌ها بمراتب جلوتر و پیشتر است، بعد از این هم ان‌شاءالله پیشتر خواهد رفت.» [۱۴۰۴/۰۹/۲۰ - بیانات رهبر شهید در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س)] 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
📝 توضیح درباره گزیده‌متن منتشرشده از پیام ۲۸ خرداد رهبر معظّم انقلاب 🗒 در یکی از گزیده‌های متنیِ منتشرشده در این رسانه از پیام ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ رهبر انقلاب اسلامی درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا، عبارتی در قلاب اضافه شده بود که در متن اصلی نبوده و صرفاً با هدف گویاسازی و تسهیل فهم مخاطب افزوده شده بود که به دلیل امکان ایجاد برداشت نادرست، از خروجی‌های این رسانه حذف می‌شود. ✏️ ضمن پوزش از مخاطبان محترم به اطلاع می‌رساند این توضیح صرفاً ناظر به نحوه تنظیم و انتشار متن است و دلالتی بر تأیید یا رد هرگونه برداشتی درباره اصل موضوع مورد اشاره ندارد. 📲 @rahbar_enghelab_ir
🔎 مروری بر ۷ شرط گفته شده در تفاهم‌نامه اسلام‌آباد 🖼 در انتظار تحقق شروط 🗯 رهبر انقلاب: از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 1️⃣ خاتمه عملیات نظامی 2️⃣ رفع محاصره دریایی ایران 3️⃣ تثبیت حاکمیت بر تنگه هرمز 4️⃣ تأمین خسارت و بازسازی 5️⃣ لغو جامع تمامی تحریم‌ها 6️⃣ خاتمه موضوعات هسته‌ای 7️⃣ در دسترس قرار گرفتن دارایی‌های مسدود 📝 متن کامل پیام 📲 @rahbar_enghelab_ir
بگذارید از الان پیش‌بینی کنم بهانه‌ی بنی اسرائیلی بعدی چیه! از بس بدیهی و صریح هست مطالب که واقعاً سخته پیش‌بینی کردن! باور کنید خودم کانال‌هاشون رو دنبال نمی‌کنم(به جز یکی) و اتفاقی بعضی مطالب رو می‌بینم و آتیش می‌گیره قلبم ولی خب: احتمالاً سر حذف شدنِ [درباره تفاهم‌نامه] یک چیزی شبیه این گفته میشه که تقصیر گروه فشاری هست که اومدند القا کنند:«رسانه رهبر انقلاب مشکل‌دار هستند و چرا به متن نامه چیزی اضافه کردند و ...» و شاید روی اون بخش انتهایی متن که نوشته «دلالتی بر تأیید یا رد» دست بگذارند درباره شروط هم یحتمل گفته میشه که این تفسیر رسانه رهبر از متن تفاهم‌نامه ۱۴بندی امضا شده بوده نمی‌تونم همچین وقاحتی رو تصور کنم ولی خب اگر ادامه دادند و باز بهانه‌های بنی اسرائیلی آوردند... التماس‌تون می‌کنم از کانال‌هاشون بیاید بیرون و ذهن خودتون رو مسموم و زهرآلود نکنید این پیام هم ویرایش نمی‌کنم تا اگر واقعاً چنین وقاحتی نشون دادند بگم پیش‌بینی‌ش چیز عجیبی نبوده
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
📝 توضیح درباره گزیده‌متن منتشرشده از پیام ۲۸ خرداد رهبر معظّم انقلاب 🗒 در یکی از گزیده‌های متنیِ من
فکرشم نمی‌کردم... روی «گویاسازی و تسهیل فهم مخاطب» دست گذاشتند و باز کور و کر بودند: «که به دلیل امکان ایجاد برداشت نادرست، از خروجی‌های این رسانه حذف می‌شود.» پ.ن: شاید باور نکنید ولی دقیقاً از همون موضع اول که پیش‌بینی کردم وارد شدند فقط بخش دیگه‌ای از متن رو استفاده کردند
این حربه شیطانی را آنقدر روحانی استفاده کرده که حفظ شدیم! اگر فلان کار را نمی کردیم دلار به جای ۱۰ هزار تومان ۲۰ هزار تومان بود اگر ما نمی آمدیم جنگ میشد اگر فلانی می آمد فلان میشد آقای قالیباف این عذر بدتر از گناه است یعنی شما چه می رفتید چه نمی رفتید خون شیعیان و مسلمانان بر زمین ریخته میشد! این چه آتش بس ننگینی است؟ چه مذاکره نکبت باری است که هر دو طرفش خون شیعه بر زمین میریزد؟ چه توجیه زشتی است که ریخته شدن خون ۳۰۰ نفر از شیعیان و نیروهای حزب الله را سبک می‌شمارید؟ در پاسخ به این خون‌های ریخته شده چه کردید؟ مذاکره؟ یعنی نه تنها زیر سایه تهدید ترامپ در حال مذاکره بودید بلکه زیر سایه جنگ هم مذاکره میکنید! یعنی شرافتمندانه نبودن پیش کش! شرف داشتن و غیرت داشتن پیش کش! این چه سقوط شتابانی است که دچارش شده‌اید؟ ضمن اینکه دروغ می‌گویید! با کدام استدلال چنین حرفی را میزنید؟ دلیل؟ تجربه! تعداد شهدای حزب الله با آتش بس شما و مذاکرات شما بسیار بیشتر شد. دست حزب الله را بستید و جنوب لبنان را فروختید! شیوه مبارزه‌تان بیشتر به مبارزه علیه جبهه مقاومت میخورد نه علیه استکبار! راستی برای کودکان لبنان از سوئیس سوغاتی کفن بیاورید حداقل! اقْتِصادِفَرهَنگی  🇮🇷 حسین‌عباسی‌فر 🇮🇷
10.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برادر راجی عزیز دست روی دلمان نگذار خون است مثل دل خودت سایت عهد خون را همین دولت خودمان پایین کشید! یعنی حتی یک کار مردمی مبتنی بر فتوای مراجع را هم نتوانستند تحمل کنند! اما یک چیز ثابت شد این تهدید برای دنیا پرستان و مادی‌گرایان بسیار سخت است من مدتی است به دنبال راه اندازی دوباره پویش کشتن تمام قاتلین و آمرین و شریکان در خون مردم ایران و امام شهیدمان هستم به این نهاد و آن نهاد هم اعتماد و اعتنایی ندارم بخاری از اینها بلند نمی‌شود برنامه جامعی برای کشتن این ملعونین داریم به صورت آشکار هم اعلام می‌کنم که به اذن الله هم عملی خواهیم کرد از شما میخواهم کمک کنید تا این برنامه را با کمک مردم جلو ببریم مردم روی شما به عنوان عمار امام شهیدمان حساب باز می‌کنند بسم الله اقْتِصادِفَرهَنگی  🇮🇷 حسین‌عباسی‌فر 🇮🇷