هدایت شده از 🇮🇷•°•°ره رو عشق°•°•🇮🇷
آدما بعد از روز عاشورا تبدیل میشن به سه دسته:
دسته اول: اونایی که خیالشون راحته اربعین حرم ارباب داخل کربلا هستن..
دسته دوم: اونایی که هنوز مطمئن نیستن که کربلا نصیبشان میشه یا نه..
دسته سوم: و حالا دسته سوم دسته ای که میدونن امسال هم کربلا نصیبشون نمیشه..🖤
ܭَߊࡅ߭ܥࡐࡅ࡙ܨ ܣߊ
چه غروب دلگیری...🖤
به این غروب میگن تاسیان...
تاسیان..اولین غروبی که یه عزیز از دست میدی...)))
حالا صبح طلوع کرد و عاشورا اتفاق اوفتاد..
حالا اباعبدالله شهید شد و رقیه عموشو از دست داد..🖤
امان از دل زینب)))
هدایت شده از پلیلیـسـتسیدا
-
- آقای ِاباعبدلله ...
سید ِمارامحڪمدرآغوشبگیر ؛
اوسختدلتنگ ِتوبود💔
هدایت شده از سربٰاز وطن!
همسایـه پیوی 🌀 `
آمارم 1.5K ؛ آمارت بالای 1K
رگباری بیاین .
پیوی @GOMNAMM_312
هدایت شده از سربٰاز وطن!
گپ سین ِسرباز وطن تاسیس شد 😔💘
https://eitaa.com/joinchat/1716651632C2fc0c62673
هدایت شده از ‹ نجفـ اشـرف ›
گاهی تمام حرف دلم در یک جمله خلاصه میشود: «حسین جان... دلم گرفته.»
هدایت شده از ‹ نجفـ اشـرف ›
دلم یک گوشه از بینالحرمین میخواهد؛ همانجا که اشک، ارزش دعا پیدا میکند... 🤲🏻
هدایت شده از اَمــیـرَم عَـلـ𓂆ـیـسـت𝟏𝟏𝟎🏴
زبانایتاداریممممحشرمخصوصبچه
هیئتیها📿🇮🇷
فقطاشخاصمذهبیاینزبانایتارو
پسندمیکنند
وقتی عضو شدی روی پیام
سنجاق شده کلیک کن
https://eitaa.com/joinchat/228722128Ccd54b68532
. جوینمرامی .