هدایت شده از 🇮🇷•°•°ره رو عشق°•°•🇮🇷
آدما بعد از روز عاشورا تبدیل میشن به سه دسته:
دسته اول: اونایی که خیالشون راحته اربعین حرم ارباب داخل کربلا هستن..
دسته دوم: اونایی که هنوز مطمئن نیستن که کربلا نصیبشان میشه یا نه..
دسته سوم: و حالا دسته سوم دسته ای که میدونن امسال هم کربلا نصیبشون نمیشه..🖤
ܭَߊࡅ߭ܥࡐࡅ࡙ܨ ܣߊ
چه غروب دلگیری...🖤
به این غروب میگن تاسیان...
تاسیان..اولین غروبی که یه عزیز از دست میدی...)))
حالا صبح طلوع کرد و عاشورا اتفاق اوفتاد..
حالا اباعبدالله شهید شد و رقیه عموشو از دست داد..🖤
امان از دل زینب)))