eitaa logo
کانال فرق و ادیان
2.6هزار دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
619 ویدیو
145 فایل
👇جهت عضویت کلیک کنید. لینک مستقیم عضویت در کانال: https://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e - انتشار مطالب، خبر و آثار در کانال - ارتباط با ادمین - تبلیغات 🔰 @Adminkhatam🔰⁦
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تیر خلاص بر جسد بی جان آیا می دانید صفحه‌ی احمد اسماعیل همبوشی از ایمن است(پیام صوتی احمد در افتتاح صفحه فیس بوک 2014/1/14) 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
🖼 دعای روز پانزدهم ماه مبارک #رمضان 💠کانال فرق و ادیان استان قم💠 🆔 @adyaneqom
سه نمونه از مخالفت با مذهب و اخلاق خدامحور؛ ما بیشترِ مذاهب را امتحان کردیم و دیدیم که ناموفق از کار درآمده‌اند. سیاست را هم امتحان کردیم و دیدیم ناموفق از کار درآمد. اکنون باید علم را در بوته آزمایش بگذاریم. این بار فرصت را به‌علم بدهید؛ زیرا در عرض سیصد سال، بیشتر از کلِ تاریخِ یک‌صد هزار ساله بشر، پیشرفت داشته است.۱ در دنیا فقط چیزی واقعیت دارد که به چشم خودمان ببینیم و مذهب اختراع بشر است، برای فریب‌دادن مردم. می‌پرسم: پس آن مسجد در شهر چه می‌کند؟ می‌گوید: فقط پیرمردها و پیرزن‌های خرافاتی به آنجا می‌روند و آنها هم جاهل و بیکارند.۲ هر دینی را که امروز در قدرت است، نام بِبر و من به تو نشان خواهم داد که فقط و فقط زایید? یک وجدان اجتماعی است،‌ نه حقیقتی که از جانب«سوگماد»باشد. همه آن قوانینی که به‌عنوان قوانین الهی شناخته شده‌اند، چیزی نیستند جز یک وجدان اجتماعیِ متحول‌شده که مشتق شده است از قانون مانو(The Law of Manu)، نظام حمورابی، فرامین موسی و احکام کلیسای مسیحیت و اما محتوای آنها بازگوکننده چیست؟ ‌ هیچ! مگر پیکری از احکام و مقررات که از جانب قشرِ روحانیتِ رسمی برای تحتِ کنترل نگاه‌داشتن پیروانشان تنظیم شده است تا بدان‌وسیله عنان سیاسی و اقتصادی توده‌های مردم را به‌دست گیرند. هنگامی‌که فوبی کوآنتز (Fubbi Quantz) در زمان بعثت خود توسط مردمان مؤاخذه می‌شد، این را می‌دانست. آیا پدیده‌ای شنیع‌تر از سیستم طبقاتی که توسط مانو پایه‌گذاری شد وجود دارد یا محدودیت‌های اجتماعی که در مفاد نظام حمورابی مطرح می‌باشند یا پیامدهایی که احکام مدون در فرامین موسی یا اخلاقیات کلیساها و تشکیلات مذهبیِ مسلمین امروزی باعث می‌شوند؟ محدودیت، محدودیت،‌ محدودیت! این تمام آن چیزی است که این شاخص‌های اجتماعی بر آن سعی دارند.۳ : [۱] . اشو، آینده طلایی، ترجمه مرجان فرجی، تهران، فردوس، ۱۳۸۱، ص۷۲. [۲] . پائولو کوئلیو، زهیر، ترجمه آرش حجازی، تهران، کاروان، ۱۳۸۴، ص۲۰۷. [۳] . پال توئیچل، سرزمین‌های دور، ترجمه هوشنگ اهرپور، ص۴۴. 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
یکی از چیزهایی که در کتاب‌های و دیگر مروجان اندیشه دیده می‌شود؛ تفکر مثبت است. آن‌ها می‌گویند مطلقا نباید تفکر منفی داشت، نباید عصبانی شد و ... . مگر می‌شود نسبت به بعضی افراد بغض نداشت؟ عصبانی نبود؟ انسان در زندگی روزمره به اشخاصی بر می‌خورد که دارند و هرلحظه سعی دارند که به ، ، راه و زندگی ما بزنند. حال نباید نسبت به این‌ها با دید منفی نگاه کرد؟ البته شاید هدفی که رابینز و هم‌فکرانش دنبال می‌کنند یکی از اهداف باشد که انسان‌ها خوی حیوانیت آن‌ها را نبینند و با دید منفی به آن‌ها نگاه نکنند. اساسا یکی از اعتقاد ما نسبت به دشمنان خداوند متعال و پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌وآله) و اهلبیت (علیه‌السلام) است. 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
ماشین پول سازی فرقه های و عرفانی کاذب با بهره برداری از اعتقاد هوارداران ساده لوح خود برای خویش جایگاه اجتماعی تعریف می کنند و به راحتی در این سیر و هنگفتی را بدست می آورند. این گروه ها علاوه بر این موضوع، افراد شده را به عنوان نیروی کار مجانی و ارزان می نگرند و در جهت تسریع کار خود از افراد جذب شده بیشترین بهره برداری را برای مقاصد خاص انجام می دهند. اساسا های کاذب برای بقای خود نیازمند پول هستند که در این صورت آن ها یا افراد ثروتمند را حتما بکار می گیرند و برای اینگونه افراد ارزش و مقام بالاتری قائل می شوند و یا از برخی گزینه ها که می توانند بخاطر موقعیت خود سرمایه جذب کنند استفاده می برند. در انواع شبه داخلی این مهم وجود دارد و آنها به انحاء مختلف از افراد شرکت کننده در کلاس ها، دوره ها، درمان ها و....( که همگی سرانجامی جز تباهی و بی فایده بودن ندارد) پول دریافت می کنند. حال فهم اینکه این مبالغ هنگفت برای چه افرادی و در کجا خرج می شود کار سختی نیست. بزرگان تشکیل و دهنده های بدلی سرمایه های کلانی را از این را کسب می کنند و این مقوله در عرفان جعلی ، اک و... هویداست. 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
#آتئیست جریان آتئیسم یا سلطنت طلب مسئله این است؟! حمایت تمام قد کانال آتئیستی از ربع پهلوی! 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
در روش سلوک طاهری برای پیروانش طراحی کرده است تلاش، کوشش و هیچ‌گونه جایگاهی نداشته و به‌جای خودسازی، اتصال به «شبکه‌ی » پیشنهاد می‌شود. برای دستیابی به انواع تزکیه تنها برخورداری از رحمت الهی از راه اتصال به شبکه‌ی شعور کیهانی را لازم و ضروری دانسته و بیان می کند؛ درونی بدون ارتباط با خدا و برخورداری از رحمانیت او امکان ندارد. در صورتی که به تزکیه‌ی درونی برسد، خواه ناخواه رفتار او هم، تحت تأثیر این تزکیه قرار می‌گیرد و به‌طور بنیادی اصلاح می‌شود. بنابراین، اصلاح زیربنایی، با ورود به مسیر و تجربه‌ی پله‌ی عشق به دست می‌آید. برای این منظور، رحمانیت خداوند در انواعی از ارتباط با او جریان می‌یابد و تحولاتی از قبیل «تزکیه اخلاقی» و «تزکیه تشعشعاتی» اتفاق می‌افتد. محمد علی طاهری، ارمنستان، گریگور تاتواتسی، ص 120. 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
تفکر انحرافی در عرفان های کاذب در برخی از جنبش‌های به اصطلاح نوپدید تاکید شده است و کارما به معنی نظم، قانون علت و معلول، عمل و عکس العمل، عدالت، عقوبت و ثوابی که در جهان‌های مادون اعمال میشود. در این خصوص می گوید: « قانون کارما قابل نقض نیست و به این بستگی ندارد که شخص چقدر دعا کند. تمامی زشتی‌ها که مرتکب می شویم، به سوی خودمان باز خواهد گشت، همان گونه که همه نیکی‌هایمان و هیچ راه فراری از هیچ جزئی از قانون کارما وجود ندارد.» از آنجا که در این نوع جنبش‌ها اعتقاد به تناسخ نیز وجود دارد؛ کارمای برخی از اعمال در های بعدی صورت می گیرد؛ اما انتخاب تناسخ نیز با خود آکیست است « تنها برای کسانی استمرار می یابد که آن را بر می گزینند یا بدان نیاز دارند.» بر اساس این قانون و با تفسیر ، اموری از قبیل دعا، توبه،، عفوالهی، احباط عمل و امثال آن هیچ جایگاهی ندارند زیرا معتقدند هر عملی عکس العمل قطعی خود را دارد و با هیچ وسیله‌ای نمی‌توان عکس العمل را حذف کرد. 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
نفوذ عرفان های کاذب به نام معنویت! 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
طرفداران و پیروان فرقه همچون سرکرده خود در ابتدای مطالب و یا کلام خود از عبارت« به نام بی نام او» استفاده می کنند چرا که محمد علی طاهری موسس معتقد است اگر ما برای خداوند نام بگذاریم (مانند رحمن، رحیم و ...) و خداوند را با صفاتش یاد کنیم، شده‌ایم» (1) پیروان این فرقه اگر مسلمان باشند حتما قرآن را خوانده اند و این آیه را مشاهده کردند که باری تعالی در می فرمایند:« «وَ لِلَّهِ الْأَسْمَاءُ الْحُسْنَى فَادْعُوهُ بِهَا وَ ذَرُوا الَّذِینَ یُلْحِدُونَ فِی أَسْمَائِهِ سَیُجْزَوْنَ مَا کَانُوا یَعْمَلُونَ؛ و براى خدا، نام‌هاى نیک است؛ خدا را به آن (نام‌ها) بخوانید! و کسانى را که در اسماء خدا مى‌کنند، رها سازید؛ آنها بزودى جزاى اعمالى را که انجام مى‌دادند، مى‌بینند»(2) 1.سلسله مباحث عرفان کیهانی، جلسه ششم، ص ۹۱. 2.سوره الأعراف،آیه 180. 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
🖼 دعای روز شانزدهم ماه مبارک #رمضان 💠کانال فرق و ادیان استان قم💠 🆔 @adyaneqom
شیخ ، یکی از مدعیان دروغین ارتباط با امام‌زمان عجل‌الله‌تعالی فرجه‌الشریف که خود را می‌داند، در بیاناتی تأمل‌برانگیز، ادعا کرد از سوی امام‌زمان عجل‌الله‌تعالی فرجه‌الشریف ، به عنوان و معرفی شده و افرادی را که نسبت به این مسئله شک کنند، با لفظی نامناسب مورد شماتت قرار داد؛ امری که خود،‌ شاهدی بر دور بودن وی از اخلاقیات، حتی در باب امور ظاهری و رعایت عفت کلام است تا چه رسد به سیر و سلوک مورد ادعایش. 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom