هدایت شده از ✯❀𝐷𝑖𝑙𝑒𝑦 𝑊𝑖𝑡𝑒𝑙❀✯
خدمت شما loser های عزیز که تو بیست
چند سالگی انقدر حقیر و بیکارید که به من دوازده سیزده ساله هیت میدید برای آرتی که خودتون هم میدونید که کپی نیست
و الکی به چیز های بی مورد گیر دادید
و انقدر بچه اید که نمیفهمید که رنگ یک چیز عمومی هست
و اون قدر ازم میترسیدین که همه باهم ریختین سرم
شما خودتونم از روی عکس میکشید
چرا با هم سن خودتون در نمیفتید
الان اگه عرضه داری خودت انیمه بساز
نه که زحمت ساخت انیمه با یکی دیگه باشه و شما از عکسای کار گردان بکشید و بگید اوسی
واقعا که تو این سن هنوز داری کپی میکنی
خودتم گفتی من بچم
و خودتو مظلوم نکن من نمیخواستم دعوا بشه و بی کار نیستم
و در شان من نیست فحش بدم
کاش بزرگ بشید 🗿✨
شما خودتون بیست سی نفری ریختین سر من بعد دوتا دونه از دوست های من بهتون هیت دادن چقدر بهتون بر خورد
حالا من ۱۰۰۰ هیت خوردم هیچی نگفتم
دوبرابر سنه منو داری اومدی منو بولی میکنی
ִֶ★ 𝖺𝗂𝗋𝗒 𝖼︎𝗁︎𝖺𝗇︎.˖ 𖣠قلمروی ی فرفری
خدمت شما loser های عزیز که تو بیست چند سالگی انقدر حقیر و بیکارید که به من دوازده سیزده ساله هیت می
لوسر 😞
خب بچه ها راست میگه دیگه منظورتون چیه ما به چیز های بی مورد گیر دادیم.
بچه ها ما میترسیم و اکیپی ریختیم سرش.
بچه ها ما عرضه ساختن انیمه نداریم.
بوههه هااا ما خودمون رو مظلوم میکنممممم
بچههههخ هاااا در شأنش نیست فحححش بدههه
بولی؟😀
ִֶ★ 𝖺𝗂𝗋𝗒 𝖼︎𝗁︎𝖺𝗇︎.˖ 𖣠قلمروی ی فرفری
خدمت شما loser های عزیز که تو بیست چند سالگی انقدر حقیر و بیکارید که به من دوازده سیزده ساله هیت می
هی دلم نمیخواست توهین کنم، ولی خودت مجبورم کردی، تو الان داخل چنل منی و میبینی پیام هامو خب؟
من مثل تو بی khایه نیستم ریم کنم.
ببین ما بخواهیم اکیپی بریزیم سرت اصلا چیزی از تو نمیمونه که😭
وقتی داری میگی در شأن تو نیست که فححش بدی لطفا مظلوم بازی درنیار که اون کاکا رو میکنم داخل سوراخ دماغت.
هم خودت هم دوستات ی مشت بچه سال اوبی ان که نمیدونن گوه تر میخورن یا خشک.
چون بچه ای باید تریس کنی؟ کپی کنی؟ بعد اسم خودت هم میزاری آرتیست؟
اصن میدونی معنی حقیر چیه که داخل جملاتت ازش استفاده کردی؟
من از تو بترسم؟ من از بابام هم نمیترسم چه برسه به تو که اصلا نمیدونی شعور و شخصیت چیه 🤣کاری نکن آرت هاتو بزنم پینترست