eitaa logo
اَلعَبْد ؛
621 دنبال‌کننده
449 عکس
222 ویدیو
27 فایل
بِسمِ اللهِ الرَّحمٰنِ الرَّحیم؛ . عالم محضر خداست ؛ در محضر خدا ، گناه نکنیم... اَعوذُ بِکَ مِن هَویٰ نفسی... . _ کپی ِاشعارم و نوشته هام ؟ + نه ؛ فرهنگ حسنهٔ فوروارد . . _ کپی ِبقیهٔ مطالب کانال و عکسها ؟ + حلاله ؛ با ذکر یک صلوات بر محمد و آل محمد .
مشاهده در ایتا
دانلود
. مــاورای باور های ما ؛ مـاورای بودن ها و نــبودن های ما ؛ آنجا دشتی سـت فراتر از همهٔ تصــورات راست و چـپ ؛ تو را آنجا خواهـم دید!.. [ This text has an audience.. ] _ اَلعَبْد ؛ .
Mojtaba Shoja _ Eshghe Ahoorayi (320).mp3
زمان: حجم: 8.2M
. لازم به ذکره که بگم نه تکرار میشه نه تکراری ؟!.. | 🎧 _ اَلعَبْد ؛ .
اَلعَبْد ؛
. لازم به ذکره که بگم نه تکرار میشه نه تکراری ؟!.. | 🎧 _ اَلعَبْد ؛ .
فقط یه والیبالیست می‌فهمه موقعی که تو لیگ ملت‌ها ایران می‌برد و تلویزیون اینو میذاشت چه لذتی رو تجربه می‌کردیم!
من که خودم به شخصه به عنوان یه والیبالیست در روح خود نمی‌گنجیدم! حالا بماند که بلافاصله که بازی شروع می‌شد توپ والیبال دستم می‌گرفتم ؛ از قضا ، شکستنی های خانوم ِمادر هم مورد عنایت خاص بنده قرار می‌گرفت .
اَلعَبْد ؛
. لازم به ذکره که بگم نه تکرار میشه نه تکراری ؟!.. | 🎧 _ اَلعَبْد ؛ .
. • هشدار! ممکن است این موزیک ؛ شما را به تیر ماه سال ⁹³ ببرد! و شما را به یاد ژست خاص فرهاد قائمی هنگام سرویس زدن و یا جا خالی دادن های پاسور بی نظیر و کاپیتان تیم ؛ سعید معروف بیندازد! سالی که تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها ؛ قهرمان جهان شد! [ July ²⁰, ²⁰¹⁴ ] . . _ اَلعَبْد ؛ .
اَلعَبْد ؛
. کیا اینجا دهه هشتادین ؟! _ اَلعَبْد ؛ .
. _ من ؟! + شیعهٔ علی . _ من ؟! + یه وطن‌پرست! . _ من ؟! + یه آریایی اصیل . _ من ؟! + یه دهه هشتادی! _ اَلعَبْد ؛ .
. غزل رسید به هجده قصیده‌ی غزلی ؛ نگاه فاطمه افتاد در نگاه علی :)) _ اَلعَبْد ؛ .
اَلعَبْد ؛
. [ بسی شنیدنی ] . . يک پست کمی متفاوت ؛ با چاشنی آرامش | 🎧 _ اَلعَبْد ؛ .
احتمالاً تا الان متوجه شدید که این پیانو ؛ ورژن بی‌کلام آهنگ " جان ِمریم " هست . ترانهٔ این آهنگ بر اساس یه یه داستان واقعی سروده و خوانده شده . . یه داستان خیلی زیبا ؛ دردناک و عمیقاً عجیب . طوری که بعد از فهمیدن داستانش ؛ یه جور دیگه ای این آهنگ رو گوش خواهید داد . امروز سر فرصت داستانش رو براتون تعریف می‌کنم .
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. از عکس تو و بغض ؛ همینقدر بگویم .. دردا که چه شبها که چه شبها ؛ که چه شبها ... _ اَلعَبْد ؛ .
اَلعَبْد ؛
. از عکس تو و بغض ؛ همینقدر بگویم .. دردا که چه شبها که چه شبها ؛ که چه شبها ... _ اَلعَبْد ؛ .
ولی جناب سعدی! چه سعادتی داشتی که آقا شعر تو رو اینجوری عاشقانه خوند! کاش ما هم لیاقت داشتیم حداقل یه مصراع از شعرامون بر لبهای آقا جاری می‌شد ؛ 💔 :))