اَلعَبْد ؛
. [ بسی شنیدنی ] . . يک پست کمی متفاوت ؛ با چاشنی آرامش | 🎧 _ اَلعَبْد ؛ .
احتمالاً تا الان متوجه شدید که این پیانو ؛ ورژن بیکلام آهنگ " جان ِمریم " هست .
ترانهٔ این آهنگ بر اساس یه یه داستان واقعی سروده و خوانده شده . .
یه داستان خیلی زیبا ؛ دردناک و عمیقاً عجیب .
طوری که بعد از فهمیدن داستانش ؛
یه جور دیگه ای این آهنگ رو گوش خواهید داد .
امروز سر فرصت داستانش رو براتون تعریف میکنم .
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
از عکس تو و بغض ؛
همینقدر بگویم ..
دردا که چه شبها
که چه شبها ؛
که چه شبها ...
_ اَلعَبْد ؛
.
اَلعَبْد ؛
. از عکس تو و بغض ؛ همینقدر بگویم .. دردا که چه شبها که چه شبها ؛ که چه شبها ... _ اَلعَبْد ؛ .
ولی جناب سعدی!
چه سعادتی داشتی که آقا شعر تو رو اینجوری عاشقانه خوند!
کاش ما هم لیاقت داشتیم حداقل یه مصراع از شعرامون بر لبهای آقا جاری میشد ؛ 💔 :))
اَلعَبْد ؛
. بعد از تو اصلاً من چگونه زنده ماندم؟! بعد از تو از جدّت علی ، من روضه خواندم... قسمت نشد در بیت
قسمت نشد در بیت ؛ شعرم را بخوانی ؛
قسمت نبود انگار ؛ پیش ما بمانی . .
اَلعَبْد ؛
عکستون و گذاشتم رو میز اتاقم آقاجانم ؛
کنار جزوه هام ...
حضرت آقا!
اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من ؛
دل من داند و من دانم و دل داند و من :)
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ ؟!
به کدامین گناه ؛ کشته شده اید ؟!..
_ اَلعَبْد ؛
.
Mehdi RasoliRasuli _On Dame Akhar (1).mp3
زمان:
حجم:
9.9M
.
' با حال مناسب 💔:)))
#مداحی
_ اَلعَبْد ؛
.
اَلعَبْد ؛
. ' با حال مناسب 💔:))) #مداحی _ اَلعَبْد ؛ .
[ 2:54 ]
آهای شما که تک به تک ؛
رفتید و کیمیا شدید! ..
التماس دعا ..
نگاهی هم به ما کنید :))