اَلعَبْد ؛
بعد از تو ؛
تنها زیبایی ِتهران
حرم سیّدالکریم است .
ای صاحب بیت سوخته!
و ای آنکه این شهر
لیاقت مراقبت از تو را نداشت . .
اَلعَبْد ؛
برای تو روزه گرفتم . برای تو هم افطار میکنم . . ²⁷⁴ |
برای تو روزه گرفتم .
برای تو هم افطار میکنم . .
²⁷⁴ |
اَلعَبْد ؛
.
و اما فرزندم!
اگر چشمهای من لیاقت نداشت و ظهور مهدی ِفاطمه را ندیدم ..
و اگر روزی از تو دربارهٔ نسلی که در زمان امام شهید زندگی میکردند پرسیدند ؛
و اگر تو آنقدر خوشبخت بودی که مهدی عج' را دیدی ؛
به مولایم بگو :
روزگاری بود که پدرانمان شبها کف خیابان نماز میخواندند و صبحها ؛ برای شهادت آغوش باز میکردند . .
بگو روزگاری بود که ملتی مبعوث شده ؛ بیش از صد شب و روز در خیابانها فریاد هیهاٰت مِنَّ الذِّله سر میدادند و بر سر این جملهٔ مولایشان حسین ؛ سر میدادند اما یک وجب از خاک وطن را هرگز !
بگو روزگاری بود که مادرانمان با نوزاد در بغل به یاری امام امتشان آمده بودند .
به مهدی ِفاطمه بگو آنها دیدار تو را بسیار آرزو کردند . .
بگو آنها بسیار دوستت داشتند . .
و سلام ِما را به مولایمان مهدی برسان . .
_ خودنوشت ؛
_ اَلعَبْد ؛
.
13.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
خواب بودی ؛
حرمله بیدارت کرد . .
_ اَلعَبْد ؛
.