هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
Камин.mp3
زمان:
حجم:
3.1M
✧ این آهنگ قطعا یه سجتریسه
چون ستاره ها آرام فرو میافتادن ، انگار به خاطر من این کارو میکردن. هر بار آرزو میکردم تا هرگز از دستت ندم ، اما دیگه نمیتونم تحمل کنم. فقط دارم خودمو شکنجه میکنم. حالا دیگه تو برای من نیستی.
مبارزه بین من و تو خیلی قشنگه
من سرعت،پرش،تحرک،استقامتم(انرژی) از تو بیشتره
و تو قدرت،استقامت(تحمل درد) و تجربه ات از من بیشتره
Amir Empire
وای یه زمانی ناروتو میدیدم باورم نمیشه😂
میدونی واقعا وقتی ناروتو رو تموم کردم واقعا احساس پوچی میکردم