مبارزه بین من و تو خیلی قشنگه
من سرعت،پرش،تحرک،استقامتم(انرژی) از تو بیشتره
و تو قدرت،استقامت(تحمل درد) و تجربه ات از من بیشتره
Amir Empire
وای یه زمانی ناروتو میدیدم باورم نمیشه😂
میدونی واقعا وقتی ناروتو رو تموم کردم واقعا احساس پوچی میکردم
Amir Empire
میدونی واقعا وقتی ناروتو رو تموم کردم واقعا احساس پوچی میکردم
آره معلومه
۷۰۰-۸۰۰ قسمت باهاش زندگی کردیم
تازه بوروتو رو هم تموم نکردیم وگرنه میشد ۱۰۰۰ قسمت
Amir Empire
آره معلومه ۷۰۰-۸۰۰ قسمت باهاش زندگی کردیم تازه بوروتو رو هم تموم نکردیم وگرنه میشد ۱۰۰۰ قسمت
بازم خوب شد کلاس چهارم بودیم میدیدیم
اگه بزرگتر بودیم زندگیمون نابود میشد