Amir Empire
هیچوقت ازم نپرسید چه کتاب هایی میخونی این سه کتاب دنیاهاشون کاملا از هم متفاوته،ولی من هر سه تاشون ر
کتاب بهترین چیزیه که تو عمرم آشنا شدم
کتاب ها هرکدوم یه جوری با من رفتار میکنن
بعضیاشون اینجورین که امکان نداره یه صفحهشون رو بخونم و مجبور نشم معنی یه کلمهش رو توی اینترنت سرچ بکنم
بعضیاشون هم به ظاهر خیلی بچگونه،طنز و گوگولی مگولی هستن ولی خب هرکدومشون دریچه جدیدی از دنیا برام باز میکنن
یه سری دیگه ام هستن که در ظاهر هیچ ربطی بهم ندارن ولی خب باعث میشن که در زمینه های مختلف حرف برای گفتن داشته باشم و بتونم با همهجور آدمی صحبت کنم
بعضی آدما رو میبینم که میگن حوصله ندارم کتاب بخونم یا مگه بیکارم کتاب بخونم؟
به قول اون نوشتهای که خیلی قبلا تو چنلم گذاشته بودم کسایی که میگن کتاب خوندن کار آدم های بیکاره خودشون نمیدونن کار چیه؟
کتاب خوندن بهترین تفریحه،کتاب خوندن بهترین کار مفیده،کتاب خوندن از معدود کار هاییه که منو عمیقا خوشحال میکنه
اگر خواستید منو خوشحال کنید فقط کافیه بهم کتاب بدید،حتی اگه اون کتاب دائرةالمعارف مداد هم باشه بازم من کامل و با اشتیاق میخونمش
کار بعدی که خیلی ازش لذت میبرم انیمه دیدنه
انیمه جوریه که انگار دست من رو از این دنیای منطقی و خشک میبره به دنیایی که هیچی توش غیرممکن نیست،دنیایی که از یه طرف تایتان ها میخوان آدما رو بخورن،دنیایی که یه دفترچه عجیب و غریب دست یه نابغه افتاده یا شاید هم دنیایی که توسط شینوبی ها اداره میشه
هر انیمه ای دنیای خودشو داره،آدمای خودش و غم و شادی های خودش رو.من عاشق لحظاتیام که با نگرانی به صفحه نمایش خیره شدی و فکر و ذکرت توی دنیای عجیبیه که حتی واقعیت هم نداره و پرداخته ذهن نویسنده اس.
ولی خب جدای از این ها همه کسایی که باهاشون رفیقم(به جز دو نفر)فکر میکنن من دیوانه انیمه ام و بالای پونصد تا انیمه دیدم😂
ولی خب اینجوری نیست،من شاید تو کل عمرم ۶۰ تا انیمه هم ندیده باشم،به نظرم از هر ۳۰ تا انیمه ای که ساخته میشه یدونه اش لیاقت دیده شدن رو داره و باارزشه
ولی خب من اون یدونه ها رو خیلی دوست دارم
Amir Empire
دقیق بگم:
۴ جلد وبلاگ خونآشام
۶ جلد داستان های با پدر و مادر
چگونه پدر خود را تربیت کنیم
خیالت تخت من بچه شرّم
پرونده سرّی عقرب