ناشناس
نقش زاهدی رو تو داستانت دوست دارم و ویژگی هایی که درباره ش تو داستان میگی واقعا درسته مخصوصاً صدای کلفت
-
بلی تشکر
ناشناس
داستانت تا اینجا داره خوب پیش میره ولی یکی از نقاط ضعفت در این داستان کلمه زاهدیه یکدفعه وسط داستان اسم زاهدی رو بردن مثل پارازیت میمونه
-
در مورد تعریفت ممنون
ولی برای انتقادت باید بگم که...
Amir Empire
ناشناس داستانت تا اینجا داره خوب پیش میره ولی یکی از نقاط ضعفت در این داستان کلمه زاهدیه یکدفعه وس
زاهدی مسئول برگزاری تست سنجش بود، کارش تموم شد و فعلا رفته
پارازیت و این سسشرا چیه دیگه