eitaa logo
ذاکرین آل الله
296 دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
1.5هزار ویدیو
319 فایل
( متن اشعار؛سبکها وفایلهای صوتی ایام ولادت و شهادت ائمه اطهار(ع) ومناسبتها ی ملی و مذهبی التماس دعا حاج غلامرضا سالار 09351601259 . شماره جهت ارتباط با مدیر کانال...
مشاهده در ایتا
دانلود
و توسل ویژه عیدالله الاکبر عید غدیر خم «الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ» ها عَلی بَشَرٌ کیفَ بَشر رَبُّهُ فِیهِ تَجَلّی وَ ظَهَرَ عِلَّةُ الْکوْنِ وَ لَوْ لاهُلَما کانَ لِلْعالَمِ عَینٌ وَ أَثَر وَ لَهُ اُبدِعُ مَا تَعقِلُه مِن عُقُول وَ نُفُوس وَ صُوَر فَلَک فی فَلَک فیهِ نُجُوم صَدَفٌ فی صَدَف فیهِ دُرَر ما رَمی رَمْیةً اِلاّ وَ کفی ما غَزی غَزْوَةً اِلاّ وَ ظَفَر 👇👇👇 خاک نعلین علی در و گوهر ها علی بشر کیف بشر ***** چو شهر علم بنا گشت در علی بشود بدا به حال هر آن کس که بر علی بشود غدیر صحنه‌ی اوج ولایت است ببین پیمبر آمده از هر نظر علی بشود چه محشری شده بر پا به روی بار شتر حساب کن که نبی ضرب در علی بشود در این معادله اصلا درست هم این است خبر رسان که نبی شد خبر علی بشود نه این که نام علی حافظ ابوالبشر است قرار بود دعای سفر علی بشود تبر به دست اگر بت شکن شد ابراهیم نبی ست بت شکن اما تبر علی بشود چه در غدیر چه در خیبر و چه در محشر قرار هست فقط یک نفر علی بشود به غیر فاطمه آن هم نه در تمام جهات نمی شود که کسی این قدر علی بشود فقط برای حسین است این فضلیت که : پدر علی و هر آن چه پسر علی بشود شاعر : مهدی رحیمی ــــــــــــــــــ اگر لازم شود حرف از دهان بیرون نمی آید که بی اذن علی تیر از کمان بیرون نمی آید علی را گر که بردارند از بین شهادت ها صدا از بند بند این اذان بیرون نمی آید نگوید گر که ابراهیم در آتش علی جانم یقینا سربلند از امتحان بیرون نمی آید چه رزمی می کند حیدر که در هنگام پیکارش صدا از دوستان و دشمنان بیرون نمی آید همین گونه به وقت گفتن تسبیح زهرایش نفس از سینه ی صاحبدلان بیرون نمی آید دهانم باز شد ذکر علی سوزاند دنیا را به جز آتش که از آتش فشان بیرون نمی آید شنیدم شاطر عباس صبوحی گفته بی نامش به ولله از تنور گرم نان بیرون نمی آید نجف میخانه ی شیعه ست یعنی مشتری اینجا بمیرد دست خالی از دکان بیرون نمی آید به لطف صاحبم راضی ام اینگونه ، که از خانه ؛ سگ اهلی برای استخوان بیرون نمی آید چه زحمت می‌کشی بیهوده عزرائیل، ازاین تن نخواهد حیدر کرار جان بیرون نمی آید شاعر : مهدی رحیمی نام ما را بنویسد به ایوان نجف نشد از نام سگ کهف، کتاب آلوده .
. تا وقتی یه نفر تو گروه‌های خانوادگی استیکر گل و صبح‌ بخیر میذاره؛ هنوز به این دنیا امیدوار باش .
|⇦•کیست این معنی اشراق .. و شور ویژه عیدالله الاکبر عید غدیر خم کیست این معنی اشراق ازل کیست این لطف خدا عزوجل کیست این صوم و صلوة و صلوات کیست این حی علی خیر العمل کیست او همهمه‌ی دِیر و کنشت کیست او زمزمه‌ی تاج محل کیست او تیغِ اُحُد تیر حُنین فاتحِ خیبر و صفین و جمل هرچه در عین علی فکر کنی می‌رسی باز به جای اول عقل یا عشق چه پاسخ دارند به سؤالی که بود لاینحَل که بشر می‌شود اینگونه مگر ها عَلیٌ بَشرٌ کیفَ بَشَر در غدیر آمد ندا قُل یا نبی لا امیرالمومنین اِلا علی عرشیان گویند با صوت جلی لا امیرالمومنین اِلا علی «علی علی مولا علی علی مولا علی علی، مولا علی علی» عشق باید به جگرها برسد تا که از یار خبرها برسد دل که عاشق بشود شوقِ جنون اثرش زود به سرها برسد سنگ هم باشی اگر آب شوی از دمِ عشق اثرها برسد خطبه‌ی روز غدیر ارث خداست از پدرها به پسرها برسد چقدر نام علی می‌چسبد از نجف بارِ شکرها برسد وقت مدحش شده و جامه‌دَران شعر از بین هنرها برسد که بشر می شود اینگونه مگر ها عَلی بَشرٌ کیفَ بَشَر در غدیر آمد ندا قُل یا نبی لا امیرالمومنین اِلا علی عالم ذَر معنی قالو بَلیٰ لا امیرالمومنین اِلا علی حق علی، احمد علی، زهرا علی لا امیرالمومنین اِلا علی «علی علی مولا علی علی مولا علی علی، مولا علی علی» بر جهاز شتران بالا رفت نه که از کُون و مکان بالا رفت دست در دست علی پیشِ همه حضرت جانِ جهان بالا رفت چشم حجاج یکی را می‌دید در دو تن یک دل و جان بالا رفت از ملک تا به فلک نادِ علی از کران تا به کران بالا رفت در حدیث است که هنگام غدیر بانگ جبریل چنان بالا رفت که بشر می شود اینگونه مگر ها عَلی بَشرٌ کیفَ بَشَر حق علی، احمد علی، زهرا علی لا امیرالمومنین اِلا علی بس شَهنشاه امیر آمد ولی لا امیرالمومنین اِلا علی «علی علی مولا علی علی مولا علی علی، مولا علی علی» شب معراج به بالا که رسید نوبت سوره‌ی اِسرا که رسید رفت بر پشت بُراقی تا اوج از ثرا تا به ثریا که رسید یک شمایل همه جا دید فقط یک نفر بود به هرجا که رسید خویش را دید در آئینه‌ی خویش این معما به کجاها که رسید یک صدا بود فقط در گوشش چشم وقتی به تماشا که رسید همه جا حرف علی بود علی گفت در پیش خدا تا که رسید که بشر می شود اینگونه مگر ها عَلی بَشرٌ کیفَ بَشَر فاش گوید شافعی و حَنبلی لا امیرالمومنین اِلا علی «علی علی مولا علی علی مولا علی علی، مولا علی علی» لشکر کفر پشیمان می‌شد هرچه صف بود پریشان می‌شد بانگ حق بود که ماشاالله لحظه‌هایی که به میدان می‌شد جمع می‌کرد همه سرها را ذوالفقاری که به جولان می‌شد وقت می‌داد اگر ضربِ علی عَمرووَد نیز مسلمان می‌شد عمر و عاص است به اوحق بدهید به خودش دست به دامان می‌شد آنقدر جذبه‌ی مولا می‌دید ملک‌الموت رجز خوان می‌شد که بشر می شود اینگونه مگر ها عَلی بَشرٌ کیفَ بَشَر با تو عشق آغاز می‌گردد علی لا امیرالمومنین اِلا علی در شب تاریخ تنها مشعلی لا امیرالمومنین اِلا علی «علی علی مولا علی علی مولا علی علی، مولا علی علی» شاعر: .
سرود هیئتی/مسجدی – عید غدیر   مولانا علی علی جان... موسم ناب رحمت آمد/عید ولایت آمد ایام حُزن دشمن و بدخواه دین است جشن تولای امیر المؤمنین است بگو تو با صوت جلی/علی علی علی علی مولانا علی علی جان...   دل به عشقش اسیر آمده/عید غدیر آمده پیچیده در هر جا نوای عشق حیدر گیریم صله امشب ز دستان پیمبر ای به همه عالم ولی/علی علی علی علی مولانا علی علی جان...   بده بر ما ای نور دلها/برات کرببلا درد دل بشکسته ی ما را دوا کن رزق محرّم را به مشتاقان عطا کن جلوه ی حیّ ازلی/علی علی علی علی مولانا علی علی جان...  
سرود عید غدیر *عید تکمیل دین    عید حقّ الیقین عید نورالمبین تهنیت باد که شده در غدیر     بر دو عالم امیر سروری بی قرین تهنیت باد مولای من یا علی مولا   ابالحسن یا علی مولا مولا مولا یا علی مولا *دست حق بر رویِ دست پیغمبر و                                  ذکر عالم شده یا علی جان      نغمه عاشقان    با سرشکِ روان ای به قربانشان هستی و جان عیان گوید حضرت طاها      من کنت مولا علی مولا      مولا مولا یا علی مولا *هم قدر هم قضا     تا به روز جزا آری از مرتضی خواهد امداد روح پاک همه کشتگان منا می شود از دم یا علی شاد یار دیرین یا علی مولا یعسوب الدین یا علی مولا مولا مولا یا علی مولا
14.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نماهنگ بسیار زیبای ابوذر روحی به مناسبت عیدغدیر خم و مهمانی ده کیلومتری 🥳 تا آزادی قدس مونده یک یاعلی✋
متن عربی سرود (( ها علی بشر کیف بشر )) بهمراه ترجمه فارسی بسیار زیبا 👇👇👇 ها عَلی بَشَرٌ کیفَ بَشر رَبُّهُ فِیهِ تَجَلّی وَ ظَهَرَ عِلَّةُ الْکوْنِ وَ لَوْ لاهُلَما کانَ لِلْعالَمِ عَینٌ وَ أَثَر وَ لَهُ اُبدِعُ مَا تَعقِلُه مِن عُقُول وَ نُفُوس وَ صُوَر فَلَک فی فَلَک فیهِ نُجُوم صَدَفٌ فی صَدَف فیهِ دُرَر ما رَمی رَمْیةً اِلاّ وَ کفی ما غَزی غَزْوَةً اِلاّ وَ ظَفَر أَغمَدَ السَّیفَ مَتی قابَلَه کلُّ مَن جَرَّدَ سَیفًا وَ شَهَر أَسَدُ اللّهِ إِذا صالَ وَ صاح أَبُوالاَْیتامِ إِذا جاءَ وَ بَرّ حُبُّهُ مَبْدَءُ خُلْد وَ نَعیم بُغْضُهُ مَنشَاءُ نار وَ سَقَر هُوَ فِی الکلِّ اِمامُ الکلّ مَنْ أَبابَکر وَ مَن کانَ عُمَر لَیسَ مَنْ أَذْنَبَ یوْمًا بِاِمام کیفَ مَنْ أَشْرَک دَهْرًا وَ کفَر کلُّ مَن ماتَ وَ لَمْ یعرِفه مَوْتُهُ مَوْتُ حِمار وَ بَقَر خَصْمُهُ أَبْغَضَهُ اللّهُ وَ لَو حَمِدَ اللّهَ وَ أَثْنی وَ شَکر خُلُّهُ بَشَّرَهُ اللّهُ وَ لَو شَرِبَ الخَمْرَ وَ غَنَّی وَ فَجَر مَن لَهُ صاحِبَةٌ کالزَّهْراء اَوْ سَلیلٌ کشُبَیر وَ شَبَر عَنهُ دیوانُ عُلُوم وَ حِکم فیهِ طُومارُ عِظاتِ وَ عِبَر بُوتُراب وَ کنُوزُ العالَم عِندَهُ نَحُْو سُفال وَ مَدَر وَ هُوَ النُّورُ وَ اَمَّا الشُّرَکا فَظُلامٌ وَ دُخانٌ وَ شَرَر أَیهَا الْخَصْمُ تَذَکرْ سَنَدا مَتْنُهُ صَحَّ بِنَصٍّ وَ خَبَر إِذْ أَتی أَحْمَدُ فی خُمِّ غَدیر بِعَلی وَ عَلَی الرَّحْلِ نَبَر قالَ مَن کنتُ أَنَا مَوْلاه فَعَلی لَهُ مَوْلی وَ مَفَر قَبْلَ تَعْیینِ وَصی وَ وَزیر مَن رَأی ماتَ نَبی وَ هَجَر مَنْ أَتی فیهِ نُصُوصٌ بِخُصُوص هَلْ بِإِجْماعِ عَوام ینْکر آیةُ اللّهِ وَ هَلْ یجحَدُ مَن خَصَّهُ اللّهُ بِای وَ سُوَر وُدُّهُ أَوْجُبُ ما فِی الْقُران أَوجَبَ اللّهُ عَلَینا وَ أَمَر مُدَّعی حُبِّ عَلی وَ عَداه مِثْلُ مَنْ أَنکرَ حَقًّا وَ أَقَرّ ـــــــــــــــــ ترجمه  بدان كه على بشر است،اما چگونه بشرى است؟بشرى است كه آثار قدرت پروردگارش در وجود او آشكار و نمايان شده است. آن حضرت علت غائى آفرينش است كه اگر او نبود براى عالم واقعيت و اثرى نبود(خداوند بخاطر او عالم را بوجود آورده است( و آنچه را كه تو از عالم عقول و نفوس و صور(عوالم سه گانه خلقت كه در طول هم قرار گرفته و عبارتند از عالم عقل و مثال و ماده) تعقل و انديشه كنى براى وجود او ابداع شده‏اند. فلكى است در داخل فلكى و داراى ستارگان است و صدفى است در داخل صدفى و داراى گوهرهاى درخشانى است(آن حضرت محاط در اوصاف پيغمبر اكرم است و ائمه ديگر هم از وجود او پديد آمده‏اند( . تيرى نينداخت جز اينكه آن تير براى هلاك دشمن كافى شد و بجنگى وارد نشد جز اينكه از آن پيروز در آمد. تمام شمشير كشان موقع مقابله با او(براى اينكه عرض اندام نكنند از ترس وى) شمشير خود را غلاف ميكردند. موقعي كه حمله ميكرد و صيحه ميزد شير خدا بود و در موقع بخشش و احسان پدر يتيمان بود. محبت و دوستى آن حضرت سر چشمه بهشت و نعمتهاى بهشت است و دشمنى او منشاء آتش دوزخ و جهنم است. او در تمام عالم پيشواى همه پس از رسول اكرم صلى الله عليه و آله است ابو بكر و عمر كيستند كه با او لاف برابرى زنند؟ كسى كه يكروز هم مرتكب گناه شود شايسته امامت نيست پس چگونه شايسته آن مقام باشد كسى كه يك عمر در شرك و كفر بوده است(امام بايد معصوم و منتخب از جانب خدا باشد( . هر كسى كه مرد و او را نشناخت مرگ او مانند مرگ خر و گاو است(مانند زمان جاهليت مرده و اين سخن اشاره است ‏بحديث من مات و لم يعرف امام زمانه( دشمن آن حضرت مبغوض خدا است اگر چه خدا را ستايش كند و ثنا گويد و سپاسگزار باشد. دوست و محب او را از خداوند مژده بهشت داده اگر چه شرب خمر كرده و آواز خوانده و مرتكب فجور باشد.(البته اين مطلب احتياج بتوضيح دارد ( جز على كيست كه زوجه‏اى چون زهرا عليها السلام يا فرزندانى مانند حسين عليهما السلام داشته باشد؟ ديوان علوم و حكمتها از آنحضرت است و طومار موعظه‏ها و پندها در نزد اوست. آنجناب خاك نشين بود و(اعتنائى بدنيا نداشت‏بطوريكه) گنجهاى عالم(شمش‏هاى طلا) در نزد او بمنزله سفال و كلوخ بود. و او نور خالص است و اما شركاى خلافت او مانند ظلمت و دود و شرر ميباشند. اي كه مخالف امامت او هستى بياد آر،سند آن روايتى را(در غدير خم) كه متن آن بنابروايات و اخبار شما هم صحيح است. موقعيكه در غدير خم پيغمبر صلى الله عليه و آله على را آورد بر جهاز شتران(عوض منبر) بالا رفت. و فرمود من بر هر كس از نفس او اولى بتصرف هستم اين على بر او اولى بتصرف و پناهگاه است. هيچ پيغمبرى را ديده‏اى كه پيش از تعيين وصى و جانشين وفات يابد و يا هجرت كند؟
كسى كه در شان او نص‏ها و روايات مخصوصى آمده باشد آيا ميتوان با اجماع مشتى عوام الناس منكر او شد؟ على عليه السلام آيت عظماى خدا است آيا انكار كرده ميشود كسى كه خداوندبراى او آيه‏ها و سوره‏هائى اختصاص داده است؟ دوستى آنحضرت واجب‏ترين امرى است كه در قرآن آمده و خداوند او را بما واجب فرموده است. كسيكه ادعاى دوستى آنحضرت و مخالفين او را دارد مانند كسى است كه حقى را انكار كند و هم بدان اقرار نمايد.