eitaa logo
شیخ غلامعلي بدرلو
1.2هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.6هزار ویدیو
295 فایل
یاهو زَكَاةُ الْعِلْمِ بَذْلُهُ لِمُسْتَحِقِّهِ وَ إِجْهَادُ النَّفْسِ فِي الْعَمَلِ بِهِ تصنیف غررالحکم، حدیث ۱۳۲ http://eitaa.com/Arshiv_Gholam ارتباط با ادمین: https://eitaa.com/Sheikh_Gholamali
مشاهده در ایتا
دانلود
forsat-emam-khamenei.mp3
2.3M
🎙فرصت عمر🎙 "نائب المهدی امام خامنه ای (حفظه اللّه)" @Arshiv_Gholam
1_712252349.mp3
1.27M
🎙نگاه مثبت و فهم نعمات🎙 "حضرت استاد قرائتی (حفظه اللّه)" @Arshiv_Gholam
ghaflat.mp3
5.77M
🎙غفلت ما عامل محرومیّت ماست🎙 "مرحوم استاد علی صفائی حائری (عین.صاد)" @Arshiv_Gholam
7.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥تو دیگه رفتی از هوش و دیگه چشمات نمیبینه🎥 "کربلایی حسن حسینخانی" @Arshiv_Gholam
8.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥تفاوت های بسیاری بین زن و مرد هست🎥 "استاد علیرضا پناهیان" @Arshiv_Gholam
کتاب «"قرآن و فرهنگ عصر نزول" دارای چهار فصل اصلی است. فصل اوّل آن به کلّیات می پردازد و ضرورت و اهمیّت موضوع و پرسش های اساسی را مطرح می کند. فصل دوّم درباره مستشرقان و دیدگاه اقتباس، بررسی هایی انجام داده و تاریخچه و چیستی استشراق، دیدگاه یوسف حدّاد و اقتباس قرآن از تورات و انجیل، مبانی نظری دیدگاه یوسف حدّاد و نقش دیدگاه وی روی کارکردها را مورد بحث قرار می دهد. فصل سوّم با عنوان روشنفکران دینی و دیدگاه قرآن کلام بشری با خاستگاه الهی وحی را از منظر دکتر سروش طرح کرده و مبانی نظری، نقد مبانی نظری و پیامدهای بحث را بررسی می کند. در فصل چهارم دیدگاه مورد تأیید قرآن، بر نزول تاریخی و فرا تاریخی قرآن تأکید کرده و به شش موضوع اصلی مانند طرح پیشین قرآن در علم ازلی الهی، استقلال وحی از شخصیّت پیامبر اکرم (صلّی اللّه علیه و آله)، تأثیر ناپذیری قرآن از فرهنگ عصر نزول، عصمت پیامبر اکرم (صلّی اللّه علیه و آله)، تحریف ناپذیری قرآن و جامعیّت قرآن می پردازد. ✍ أثری از استاد حسین فقیه 📚 انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (رحمه اللّه) @Arshiv_Gholam
🕯مناجات شعبانیه🕯 ◾️ سخنرانی و مناجات خوانی: شیخ غلامعلی بدرلو ◾️ مدّاحی: کربلایی محمّد اکبری ⏳ زمان: سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 20 🌐 مکان: قم، هنرستان، کوچه 28، فرعی دوّم، سمت راست، حسینیه صاحب الأمر (عجّل اللّه فرجه) "خانوادگی" @Arshiv_Gholam
أمّا در برخورد با آنچه شده، باید خانگی برخورد کنید؛ نه بیگانه‌وار و معترّض. بالأخره کارهای زیادی انجام گرفته، احیاناً کوتاهی هایی هم شده؛ أمّا باید مشکل را حل کرد. نباید نتیجه‌ی قهری نحوه‌ی بیان این باشد که بعد از چندی انسان احساس کند که به کلّ مجموعه به شدّت معترّض است؛ نه، شما برای موفّقیت کلّ مجموعه دارید تلاش می کنید؛ اصلاً همه‌ی تلاشتان این است که نظام را پیش ببرید...کاری نکنید که مخالفان شما این تردید را دامن بزنند که آیا نظام اسلامی می تواند؟ آیا نظامی اسلامی توانسته؟ البته که می تواند؛ البته که توانسته! نائب المهدی امام خامنه ای کتاب عدالت، ص 71 @Arshiv_Gholam
به جای آنکه برای جنگیدن با دوستان بهانه بجویید، برای جنگیدن با دشمنان بهانه ها را پنهان نکنید. اگر اهل جنگی با دشمن بجنگ، با برادر چرا؟ نائب المهدی امام خامنه ای طرح کلی اندیشه اسلامی، ص 67 @Arshiv_Gholam
مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عِيسَى عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ الْفُضَيْلِ عَنْ أَبِي حَمْزَةَ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ (علیه السّلام) قَالَ: يَجِبُ لِلْمُؤْمِنِ عَلَى الْمُؤْمِنِ أَنْ يَسْتُرَ عَلَيْهِ سَبْعِينَ كَبِيرَةً. الكافي، ج‏2، ص 207 @Arshiv_Gholam
وَ اسْمَعْ دُعائی، دعام و بشنو وَ اسْمَعْ نِدائی، صدام و بشنو اَقْبِلْ عَلَیَّ، من و نگاه کن الهی العفو، ببخش و از غم، من و رها کن داره میاد ماه رمضون، من توشه ای ندارم بوی گناه گرفتم و سیاهِ روزگارم خودت بگو تُو مهمونیت، چه جوری پا بذارم؟ یاربّنا یا ربّنا یا ربّ الهی العفو وَ قَدْ سَتَرتَ، رسوام نکردی اَفْنَیْتُ عُمری، رهام نکردی وَ عُدْ عَلَیَّ، ترحّمی کن اَطْلُبُ عَفوَک، به روی بنده‌ت، تبسّمی کن اومده اون که صد دفعه، شکسته توبه هاشو نمی‌دونم که دوست داری، باز بشنوی صداشو؟ روت و نگردون بشنو این، صدای ربّناشو @Arshiv_Gholam
أئمّه (علیهم السّلام) یا مسموم شدند یا شهید، و تعدادی از ایشان پاره ای از عمر خود را در زندان و تحت نظر بوده اند و اساساً امام هادی و خصوصاً امام عسکری (علیهما السّلام) در اردوگاه نظامی زندگی می کردند؛ این موارد نشان دهنده آن است که دشمن از قیام ایشان می ترسید؛ وگرنه، کسی که فقط حاکمان را نصیحت کند، زاهدِ گوشه نشین و عالِمِ مسأله گو باشد، خطری برای دشمن حکومت ندارد تا او را زندانی کنند. استاد محمد نجفی حکومت اسلامی از مبانی تا مقاصد، ص 237 @Arshiv_Gholam