☎️ لیبرا وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟
وقتی با خودش تنهاست، تازه همهی مکالمههایی که تموم شدن دوباره شروع میشن.
یه جواب بهتر برای اون بحث. یه واکنش متفاوت برای اون اتفاق. یه سناریوی جدید برای چیزی که ماهها پیش تموم شده.
خیلیها فکر میکنن لیبرا سریع از کنار مسائل رد میشه، ولی حقیقت اینه که مدت زیادی بعد از تموم شدن یه اتفاق، هنوز داره توی ذهنش باهاش زندگی میکنه.
گاهی اونقدر به دیدگاه همهی آدمها فکر میکنه که یادش میره خودش واقعاً چی میخواد.
و شاید بزرگترین راز لیبرا این باشه که از تصمیم گرفتن نمیترسه؛ از تصمیم اشتباه گرفتن میترسه.
☎️ اسکورپیو وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟
وقتی با خودش تنهاست، هیچ احساسی سطحی باقی نمیمونه.
یه حرف ساده میتونه ساعتها ذهنش رو درگیر کنه. یه نگاه، یه سکوت، یه تغییر رفتار کوچیک...
اسکورپیو از اون آدماییه که بیشتر از چیزی که نشون میده میفهمه.
وقتی تنهاست، تیکههای پازل رو کنار هم میذاره و چیزایی رو متوجه میشه که شاید بقیه حتی متوجه وجودشون نشن.
گاهی وانمود میکنه اهمیت نمیده، ولی حقیقت اینه که بعضی چیزها خیلی عمیقتر از چیزی که بروز میده روی اون اثر میذارن.
تنهایی اسکورپیو شبیه یه اقیانوس آرومه؛ از بالا ساکت، از پایین پر از جریان.
☎️ سجتریس وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟
وقتی تنها میشه، بیشتر از اینکه به گذشته فکر کنه، به جاهایی فکر میکنه که هنوز نرفته.
به آدمهایی که هنوز ندیده. به تجربههایی که هنوز نداشته.
حتی وقتی ناراحته، یه بخش از وجودش دنبال در خروجی میگرده.
یه فیلم جدید. یه برنامه جدید. یه مقصد جدید. یه هدف جدید.
برای همین خیلی وقتا بقیه متوجه نمیشن که پشت اون انرژی مثبت، گاهی خستگیهای بزرگی پنهان شده.
سجیتریوس معمولاً با حرکت کردن با احساساتش کنار میاد، نه با نشستن و خیره شدن بهشون.
☎️ کپریکورن وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟
وقتی با خودش تنهاست، میشه گفت هنوز داره کار میکنه:)
حتی اگر ظاهراً استراحت کنه، یه گوشه ذهنش درگیر آیندهست.
درگیر اینه که بعدش چی؟ قدم بعدی چیه؟ چطور بهتر بشه؟
خیلی وقتا به خودش سختتر از بقیه میگیره.
ممکنه موفقیتهاش رو فراموش کنه ولی اشتباهاتش رو ماهها یادش بمونه.
آدمهای زیادی فکر میکنن کپریکورن سرد یا بیاحساسه، در حالی که بخش زیادی از احساساتش رو پشت مسئولیتها و کنترل کردن خودش پنهان میکنه.
وقتی تنهاست، بیشتر از چیزی که بقیه تصور میکنن خستهست.
☎️ آکواریس وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟
وقتی تنها میشه، وارد دنیایی میشه که توضیح دادنش برای بقیه سخته.
ممکنه ساعتها به یه موضوع عجیب فکر کنه. به یه تئوری. به یه ایده. به یه آیندهای که هنوز وجود نداره.
خیلی وقتا احساساتش رو اول تحلیل میکنه و بعد احساسشون میکنه.
برای همین ممکنه از بیرون بیتفاوت به نظر بیاد، در حالی که توی ذهنش صدها فکر همزمان در حال حرکتن.
آکواریس تنهایی رو دوست داره، چون اونجاست که مجبور نیست خودش رو توضیح بده.
اونجا میتونه دقیقاً همون کسی باشه که هست.
☎️ پایسیز وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟
وقتی با خودش تنهاست، مرز بین خاطره، رویا و واقعیت یه کم محو میشه.
یه آهنگ میتونه کل شبش رو عوض کنه. یه عکس میتونه اونو ببره به چند سال قبل. یه جمله میتونه روزها توی ذهنش بمونه.
پایسیز از اون آدماییه که بیشتر از چیزی که بقیه میبینن احساس میکنه.
گاهی احساسات خودش رو حمل میکنه، گاهی احساسات بقیه رو هم.
وقتی تنهاست ممکنه ساعتها خیالپردازی کنه، آینده رو تصور کنه یا مکالمههایی رو توی ذهنش بسازه که هیچوقت اتفاق نیفتادن.
بعضی وقتا خودش هم نمیدونه دلتنگ یه آدمه یا دلتنگ حسی که اون آدم بهش میداد.