4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما چندین بار خواهیم مرد از فراقت:)
#رهبر_شهید
هدایت شده از |ریحـــانَــهُالحُسِـین|
🛑🛑🛑
بخون که از نون شب واجب تره👇👇
فراخوان براندازها در مشهد رو دیدین!
تاریخها دقیقاایام شبهای قدره!
این دلیلیه که خیابون نباید خالی بشه‼️
مبادا به جمعیت مغرور بشیم
فکر کنیم پیروز شدیم و تموم شد
و تنگه احد رو رها کنیم!!
❗️داستاااااان اُحد را فــــــــــــــــــراموش نکنـــــــــــــــــــید مردم.....
تاریخ فراخوان براندازها همزمان با شبهای قدره!
اینا فکر کردن ما میریم تو مسجدهامون میشینیم
تو خونه هامون میشینیم
✌️ ان شاالله ما امسال شب قدر رو تو خیابون خواهیم گرفت!
طوری که جا برا سوزن انداختن نباشه چه برسه به حیوانِ اجنبی پرست!
خیـــــــــــــــابان ها رو خالی نکنید ❌
☝️☝️☝️این خبر رو برای گروهها و ادمین هایی که در ارتباط هستید بفرستید.*
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️واکنش تحلیلگر CNN به اعلام رسمی رهبری سید مجتبی خامنهای:
باور کردنی نیست. تمام کاری که عملیات ترامپ کرد، تعویض ورژن خامنهای با ورژن جوانش بود.
هدایت شده از یهآدم..!)
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«غوغا کنید فردا شب»
ما اگه بخوایم میتونیم یک شبه ظهور رو رقم بزنیم...
صیحه آسمانی در ۲۳ ماه رمضان که شب جمعه است شنیده میشه...
این کلیپ رو جدی بگیرید، حتما ببینید و منتشر کنید.
𝐴𝑡𝑖𝑠𝑡𝑎𝑟 | آتیستار
«غوغا کنید فردا شب» ما اگه بخوایم میتونیم یک شبه ظهور رو رقم بزنیم... صیحه آسمانی در ۲۳ ماه رمضا
با دعای هر نفر ظهور صد سال جلو میفته :)
پس تا میتونید دعا کنید ...
سلام قابل توجه اعضای کانالدار تمام کانال هایی که باهاشون جج انجام شده لفت دادم، شماهم لفت بدید.
هدایت شده از - سندرم پزشکی -
🔴 چیزی که میخوام بگم خیلی خیلی خاصه ولی چون کارد به استخون رسیده میگم (چون دعایی که بیان شده توصیه شده در حالت عادی خونده نشه بلکه فقط وقتی خیلی خیلی امور تنگ میشه بخونید) آقای عاملی (امام جمعه اردبیل که ید طولایی در علوم غریبه دارن توصیه کردن)
سید ابن طاووس در کتاب مهج الدعوات دعایی رو نقل میکنه، سید میگه:
شخصی به اسم محمد بن علی مصری توسط حاکمی فعلی مصر تهدید جانی شده بود و اینقدری که فرار کرد به حرم سیدالشهدا پناهنده میشه و صبح و شب دعا میکرده که حضرت حجت رو تو خواب و بیداری میبینه که بهش میگن: فرزندم از فلانی ترسیدی؟
گفتم: بله اون میخواد منو بکشه
حضرت گفتند: آیا خدا و پدرانتو با دعاهایی که پیغمبران گذشته در شدّت و سختی می خوندن و خدا سختی را از آنان بر می داشت، نخوندی؟
گفتم: نه
حضرت گفتن: شب جمعه برخیز و غسل کن و نماز شب بخوان، چون سجده شکر را بجای آوردی در حالی که بر سر دو زانو نشسته ای این دعا را بخوان.
(دعا رو میگم بهتون)
محمد بن علی مصری میگه این کار رو کردم تا وقتی خبر رسیده اون حاکم وقتی خواب بوده یکی سرش رو از پشت بریده...
متن دعا طولانیه ولی به نظرم الان نخونیم کی بخونیم؟
من خودم این دعا رو فقط یک بار خوندم و سر اون دشمن از سرم برداشته شد
- سایه