واقعا با چه شعوری هنوز به کادر درمان میپرید که چرا پول میگیرن ؟
حق الزحمه ی کافی نت ۳۰ تومنه برای گرفتن نوبتِ متخصص
که ویزیت اون متخصص ۱۳ تومنه !
منوتو دیگه داره از روزمرگی های زندگی ملت تولید محتوی میکنه؛ خب زنیکه بردار ببرش نمایندگی، ما چیکار کنیم جنس بنجل بهت انداختن؟
🤍●@Atomospher
سیزده سال پیش از امین حضور واسه جهیزیه ام خریدمش!هفت سال زندگی مشترک، باهاش کیک میپختم و به کافی شاپا میفروختم!
جدا که شدیم، رفت گوشه انبار
گذشت و من بیزنس خودمو راه انداختم، رشد کرد و دفتر گرفتم! امروز که با زیدی دفتر رو میچییم گفتم مایکروویو نخریم، من دارم
زنده باد سرنوشت !
🤍●@Atomospher
رفتم مراسم یکی از اقوام، یکی از فامیلامون ازم پرسید: بچه داری؟
گفتم: نه
گفت: خب اصلا نگران نازایی نباش
من این راه رو به هرکی پیشنهاد دادم به چند ماه نرسیده باردار شده
از بهزیستی یک بچه بردار بعدش خدا خودش یک بچه بهت میده
مشکلات نازایی خود را با اقوام ما رفع کنید🤣.
اکس منم همیشه میگفت من تو رو با دنیا عوض نمیکنم، گفتم کسی بهت پیشنهاد داده دنیا یا من؟ خفه شد.
چندبارم گفت من هرچی دارم مال توئه، گفتم آخه تو هیچی نداری چی میگی.
بازم خفه شد.
البته محدود خفه میشد، کلاً زیاد زر میزد
ساحل ارث پدری کسیه؟
اون سگ بدبخت نمیتونه بیاد تو آب خنک بشه؟
چقدر بخیل و بدبختین
🤍●@Atomospher
آقاهه خانومش رو آورده که واسش سونو بارداری بنویسم، گیر داده که چون بیمه نداره سونو بارداری رو به اسم من بزن. میگم نمیشه که😐 میگه چرا میشه تا الانم داروهاشو با بیمه من ثبت میکردن. میگم آقا اون فرق داره سونوگرافی بارداری تو سامانه بیمه واسه مردا اصلا موجود نیست. میگه بلد نیستی😭😂
کلی فشار میارن که ازدواج کن!
ازدواج میکنی؛
کلی فشار میارن که یک بچه واسه استحکام زندگی بیار!
بچه دار میشی؛
وقتی که از پسِ هزینه ها برنمیای و ناعدالتی میبینی شروع به اعتراض میکنی!
بعد میگن:تو زن و بچه داری به فکر اونا باش!
کیا؟
همونایی که فشار میاوردن بهت!
برای خودتون زنجیر نبافید
امروز که تقریبا داشتم زیر فشار بیماری های مختلف متلاشی میشدم
یادم افتاد تو یه جمع خانوادگی عموم خیلی جدی گفت حامد جان شما ناراحت نمیشی مردم شمارو دکتر نمیدونن ؟:))
بعد یه دختر عمو دارم میکروبیولوژی خوند به اون میگن خانوم دکتر:)))))