این چیزی که میخوام بگم کاملا برداشت شخصی خودمه حالا نیاید جبهه بگیرید. باید بگم کسایی که زیبا هستن (با معیارهای امروزی) شانس بیشتری توی همه ابعاد زندگی دارن و احتمالا موفق تر هستند و این ویژگی برای دخترا خیلی بولد تر از پسراس و زندگی ناعادلانه هست و این حرفا
اونقدر جزئینگر و دقیق هستم که نگفته حرفها رو بفهمم ولی تا طرف مقابلم یاد نگیره به جای کنایهزدن و دوپهلو حرفزدن، رک و پوستکنده منظور و خواستهش رو بگه، خودم رو میزنم به نشنیدن، ندیدن و بیخیالی. پیگیری این نوع رفتار و دویدن دنبال معنا و مفهومش کار من نیست.
بابام میدونه ک زیاد اوکی نیستم
به بهونههای مختلفی میاد تو اتاقم و بهم سر میزنه
دیشب بهونههاش ته کشیدن، اومد پیشم یه نیم ساعتی دراز کشید و رفت
به شکلهای مختلفی بهم میگه که هستم :)
یارو با زنش هر کدوم دو تا کیسه غذا نذری دستشون رد میشدن منم داشتم بهگربهها غذا میدادم، یارو میگه به اینا غذا نده، خودشون باید برن پیدا کنن.
منم که منتظر بودم گفتم، تو خودت غذای یه ماهت رو رفتی دم خونه مردم گرفتی.
در سکوت رفت.
در فرهنگ کوردا تیپ و قیافه و پول و موقعیت مطرح نیست
ما میگیم یار باید ((زه ره )) داشته باشه
پن: زه ره یعنی به دل بشینه.
همسایمون دست بزن داره زنشو میزنه.
تو پارکینگ دیدمش گفتم چرا زنتو میزنی؟ گفت ....خوریش به تو نیومده شروع کرد منو زدن که یهو بابام اومد گفت بذار کمکت کنم دوتایی زدنم
برای بابام یه کلیپ فرستادم درباره دعوای زن و شوهر ها، که به خودش بگیره.
هر چند دقیقه یه جواب به ذهنش میرسه میفرسته :))))))))))) مردم از خنده :))))))))
🤍●@Atomospher
امروز داشتم با اکانت واتساپ شرکت با یه آقایی یه سری هماهنگی انجام میدادم، بعد تا ویس دادم و فهمید پشت اکانت یه خانمه، از برج زهرمار تبدیل شد به جنتلمن:))))
مادرم زنگ زده میگه دیشب بابات فالوده بستنی خریده، منم عصبی شدم به بابات گفتم وقتی فریزر جا نداره چرا ظرف بزرگ خریدی وقتی تنها خودت میخوری!؟ الان اینو کجا بذارم.
امروز بابات رفته یه یخچال فریزر دیگه خریده😂
فکر کن بخاطر فالوده بستنی رفته یخچال خریده😂