الان با یه امید و آرزویی رفتم نصفه شکلاتی که تو کابینت قایم کرده بودم رو بخورم که با این یادداشت از طرف همسر عزیزتر از جانم مواجه شدم.
شکلات رو خورده و یادداشت سرجاش گذاشته.
خدا هیچ امیدواری رو ناامید نکنه.
🤍●@Atomospher
باشگاه شلوغ بود یهو دیدم یکی پشت میکروفن در حال سخنرانیه
دیدم مربی باشگاهه و میگه هوا گرمه لطفا اسپری بزنید بوی عرق شما فقط برای خودتون جذابه
یهو منو نشون داد با دستش و گفت این اقا عین سگ عرق میکنه اما هیچ وقت بو عرق نمیده و افرین بهش
مرتیکه تعریف میکنی یا تخریب ؟ 🚶
ایرانی بزرگ شو. ناراحتیت رو بگو. آدما اونقدر وقت آزاد ندارن که تو تنهاییهاشون بخوان رفتار تو رو تحلیل کنن و پی به ناراحتیت ببرن. حرف بزن.
•
بهنظرم مشکلات ما ازونجایی شروع شد که از قبیله دور افتادیم. تنظیمات کارخونهای ما با زندگی قبیلهای بهتر جور درمیومد.
•
هر چی از اثر عشق و رابطه خوب روی زیبایی بگم کمه. یار خوبی که دوست داره و دوسش داری بهترین روتین پوستیه
40 روز دیگه باید ساعت 7 صبح بیدارشید برید دانشگاه و مدرسه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
توی یه پیج انگیزشی عکس یه اقایی رو گذاشته با پاهای مصنوعی که قله اورست رو فتح کرده و سوال پرسیده چی باعث میشه مثل این مرد تلاش نکنید؟
یکی کامنت گذاشته این پاهاش درد نمیگیره، ما پاهامون درد میگیره :)))))))))))))))))))))