eitaa logo
- Atomospher -
41.5هزار دنبال‌کننده
15.2هزار عکس
635 ویدیو
2 فایل
●《 بهِ‌نامِ‌خدایی‌که‌خنده‌‌هاتو‌آفرید 》● __ اتمسفر،شاید دلیلی برای خنده هات💞 ●《 رزور تبلیغات : @tablighatsefid 》● ●《 ارتباط با ما : @s_nikfr 》●
مشاهده در ایتا
دانلود
‏هر چی از اثر عشق و رابطه خوب روی زیبایی بگم کمه. یار خوبی که دوست داره و دوسش داری بهترین روتین پوستیه
40 روز دیگه باید ساعت 7 صبح بیدارشید برید دانشگاه و مدرسه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
توی یه پیج انگیزشی عکس یه اقایی رو گذاشته با پاهای مصنوعی که قله اورست رو فتح کرده و سوال پرسیده چی باعث میشه مثل این مرد تلاش نکنید؟ یکی کامنت گذاشته این پاهاش درد نمیگیره، ما پاهامون درد میگیره :)))))))))))))))))))))
وضعیت حموم‌ رفتنم جوری شده که حوله‌م فرصت نمی‌کنه خشک شه.
پشت چراغ قرمز بودم یه آقای جوونی اومد گفت یه پولی کمک کن گفتم ببخشید پول نقد همراهم نیست 🥺 گفت فدای سرت، چقدر شبیه اون بازیگره ای! تا خواستم بپرسم کی؟ رفت اینجوری کمک نکردنمو جبران کرد با اسکل کردنم
این‌جا برق که می‌ره انگار در صدر اسلام داریم زندگی می‌کنیم: اینترنت نیست، صدا نیست، هوا نیست، چند اعرابی در رفت‌وآمد، طبقه‌اولی هم فامیلش رو جمع کرده لشگر بکشن به سوی مدائن.
يه پيرمرد ٩٤ساله اومد داروخونه، بم گفت ميدونى امروز چه روزيه؟ روزيه كه من زندگيم ٢ سال پيش تموم شد بعد زد زير گريه كه ٢ سال پيش ١٠ آگوست زنش بهش ميگه فردا صبحونه بريم بيرون اما ١١ آگوست زنش از خواب بيدار نميشه😞 واقعا داشتم فكر مى كردم كه ميشه ما هم سر پيرى اينقدر عاشق باشيم؟🥲🥲
موز لا کیک بده گردو لا کیک بده شکلات بده خامه بده الدنگ پنکیک بخور چرا کیک میخوری
از آخرین باری که دوستای دییرستانم رو دیدم حداقل ۵ ۶ سال می‌گذره، امروز دوباره قراره دورهم جمع شیم؛ هرکدوم رو تو گروه برای هماهنگی اد می‌کنن رو پروفایلشون عکس با شوهره؛ من الان باید دهن کیو سرویس کنم؟ 🦦
حیوون مورد علاقه‌م خودمم چون عجب خری هستم
چند روز بعد مهاجرت از یه دوست ایرانیم پرسیدم از کجا کشک بخرم؟ بعد یه دونه بادمجون گنده خریدم با یه شیشه کشک، عکس گرفتم گذاشتم فیسبوک. دوستمم تگ کردم. پیام داد گفت: منو ریموو کن، الان دوستای غیرایرانیم فک میکنن میخوای یه کاری باهام کنی
از ایستگاه مترو پیاده شدم، چون دیرم شده بود دوییدم سریع خطمو عوض کنم یه آقاهه شروع کرد به گزارش کردنم با صدای فردوسی پور، دوستشم پس زمینه اهنگ ماموریت غیر ممکن رو پخش میکرد انقدر خندم گرفت جا موندم😂