چند روز بعد مهاجرت از یه دوست ایرانیم پرسیدم از کجا کشک بخرم؟
بعد یه دونه بادمجون گنده خریدم با یه شیشه کشک، عکس گرفتم گذاشتم فیسبوک. دوستمم تگ کردم. پیام داد گفت: منو ریموو کن، الان دوستای غیرایرانیم فک میکنن میخوای یه کاری باهام کنی
از ایستگاه مترو پیاده شدم، چون دیرم شده بود دوییدم سریع خطمو عوض کنم
یه آقاهه شروع کرد به گزارش کردنم با صدای فردوسی پور، دوستشم پس زمینه اهنگ ماموریت غیر ممکن رو پخش میکرد
انقدر خندم گرفت جا موندم😂
چندروزی بود از طبقه بالا بوی خیلی بدی میومد
دیشب در واحدو باز کردن
فوت کرده بود
خانمی چهل و نه ساله و تنها
با دو تا گربه
تازه نقلمکان کرده بود
هنوز وسایلش رو کامل نچیده بود
دنیا همینقدر پوچه
با هم مهربانتر از پیش باشیم
سال ۸۶ کلاس سوم، پول تو جیبی سه روزمو دادم و یه دفتر کاهی رو ۱۵۰ تومن خریدم. تازه کتاب کچل کفتر بازو خونده بودم و تحت تاثیرش یه داستان نوشتم و با کلی ذوق به معلمم نشون دادم.
سوالم اینه که: آقای میری چرا دفترچه رو کوبیدی توی صورتم؟ من فقط نه سالم بود آقا.
من فک کردم خوشحال میشی آقا
خانومه اومد خرید کرد
شد ۸۳میلیون، گفت تخفیف بده و فلان گفتم باشه ۸۱
بعد صابکارم رسید (اقاست)
گفت نه بذار از ایشون تخفیف بگیرم
صابکارمم گفت قابل نداره با تخفیف ۸۲
و خانومه با خوشحالی کارتو کشید رفت😐
دختربچه اومد تو سوپری و گفت:
شیر کاکائو خنک دارید؟
مغازهدار گفت: نه تموم کردیم، ولی شیرقهوه داریم عمو جون.
دختربچه سرش رو چسبوند به شیشه یخچال و گفت:
اصلا حال روحیم مناسب این نبود که بگید شیر کاکائو ندارید:))))
"یه گروه جزوه نویسی بزنیم عشق کنیما"
شب امتحان در حال خوندن جزوه ورودی 98 :
🤍●@Atomospher
فقط دانشجوی کامپیوتر ایرانی فکر میکنه بقیه نمیدونن اینترنت چیه و با کلمه cookie برخورد نداشتن
🤍●@Atomospher
پک دفاعیه؟
بابا این ادایی بازیا چیه
زمان ما یه جعبه دانمارکی بود فقط
🤍●@Atomospher