بخاطر شرایط اقتصادی و فرهنگی خیلی از ماها ازدواج نخواهیم کرد پدر و مادر نخواهیم شد...
ولی خیلیامون میتونستیم پدر یا مادر خوبی بشیم، همسر خوبی بشیم ...
بچهام رو صدا کردم، اومد گفت چیه؟ گفتم پشتم رو بخارون. کمکم داره مفید میشه.
رفتم سایت بیمه یک نسخه برای خودم بزنم
یک پیام آورده که ویزیت برای خود پزشک آزاد است و مشمول بیمه نمیشود!
از حساب رفاهم صد و ده تومن به حساب تجارتم انتقال دادم و نسخه رو ثبت کردم.
دستشون درد نکنه که همه چیو هوشمند کردن
همه چیز رو خوب حس میکنم، زودتر از بقیه متوجه دروغ گفتن آدمها میشم. حس اوّلیهم به آدمها معمولا درسته. با یه کار اشتباه از کسی دلسرد بشم، دلم باهاش صاف نمیشه. زیادی overthink میکنم. شکننده و حساسم. کوچکترین تغییر و ریزترین رفتارها رو میفهمم. و خب آره زندگی برام سختتره.
زن پولدار گرفتن هم همیشه جواب نمیده. پدرزن رفیقم میلیاردره، میگفت: اوایل پدرخانمم میخواست کمک کنه ولی زنم میگفت: بابا خواهش میکنم نکن، بهروز مَرده غرورش اجازه نمیده.
میگفت: هر چی هم تو خلوت غیرمستقیم به خانمم میگفتم من آدمی هستم که اصلا غرور ندارم فایده نداشت.
قسمت جالب ازدواج اونجاست که نگاه به یه موجود سیبیلو توی تخت، حموم، حین رانندگی، فیلم دیدن و گیم زدن و کار خونه میکنی که همه به چشم شوهرت میبینن اما تو فقط یه اکولی پکول موشی مموشی میبینی.
اگه دیدین پسری کاری واستون نمیکنه به بلد نبودنش نیست تو فقط اون آدمی نیستی که بخواد برات صدشو بذاره
تصور کن به کسی آسیب برسونی که خدا برات فرستاده تا زخماتو خوب کنه، از باختت لذت ببر؛)
میگه پاییز رو دوست ندارم چون هوا زود تاریک میشه!
چرا باید انقد تاریک نشدن هوا براتون مهم باشه؟ فتوسنتز میکنید؟
نمیدونم چجوری بگم ولی یکی از لذتهای زندگی فشار آبه! راحت و بی استرس میرینی و خودتو میشوری، حموم میری حال میده، ظرفارو بهترو تمیزتر میشوری، واقعا لذت بخشه