اگه دیدین پسری کاری واستون نمیکنه به بلد نبودنش نیست تو فقط اون آدمی نیستی که بخواد برات صدشو بذاره
تصور کن به کسی آسیب برسونی که خدا برات فرستاده تا زخماتو خوب کنه، از باختت لذت ببر؛)
میگه پاییز رو دوست ندارم چون هوا زود تاریک میشه!
چرا باید انقد تاریک نشدن هوا براتون مهم باشه؟ فتوسنتز میکنید؟
نمیدونم چجوری بگم ولی یکی از لذتهای زندگی فشار آبه! راحت و بی استرس میرینی و خودتو میشوری، حموم میری حال میده، ظرفارو بهترو تمیزتر میشوری، واقعا لذت بخشه
روش مواجه من با بیشتر امورات زندگی اینجوری است که اول میگم فعلا زوده و بعد میگم دیگه دیره
خرید اینترنتی اونجاش خوبه که سبد خرید رو پر میکنی هیچی نمیخری سایت رو میبندی
منِ بچه که واسه یه سالگرد ازینا واسش سفارش داده بودم. یه سمت اثر انگشت اون، یه سمت اثر انگشت خودم.
از مجموعه”کارای قشنگ برای آدمای اشتباه”.
🤍●@Atomospher
۱۵ ساله از یه ظرف غذا استفاده میکنه شوهر من تو پنج سال اول زندگی امروز بهم گفت دیگه برام تکراری شدی زن :)
کاش ظرف غذای همین مَرده بودم
🤍●@Atomospher
تا حالا نخوردم ولی از پله برقی هر ایستگاه مترویی میرم پایین بوش میزنه زیر دماغم.
🤍●@Atomospher