جلوی آینه وایستادم گفتم نمیدونم چرا ۳ کیلو چاق شدم؟ خیلی ناراحتم. همسرم که سرش توی گوشی بود عین کلیپ های اینستا بلند شد و اومد سفت بغلم کرد، بعد توی چشمام نگاه کرد گفت عشق من خیلی هم خوبی. از خودت هی ایراد نگیر. با این سن و سالی که تو داری، من خیلی بدتر از اینا رو انتظار داشتم:))
گاهی اوقات حس میکنم یک سریها کلاً صدایی تو ذهنشون ندارن. ازشون میپرسم «الان صدای توی ذهنت داره چی بهت میگه؟» و میگن «کدوم صدا؟» یعنی داری میگی این صدایی که الان داره این توییت رو برات میخونه، در حالت عادی باهات وارد دیالوگ نمیشه و در مورد مسائل مختلف زندگی صحبت نمیکنه؟
ترم ۱ کارشناسی بودم، یه درسمون تو یه دانشکدهای بود که یکم خارج شهر بود، ساعت حدودای ۹ شب بود، سر کلاس بودیم، در زدن، راننده مینیبوس بین شهری بود، اومد تو، گفت استاد ۴ تا صندلی ماشینم خالیه، ۴ تاشونو بدین من برم. :)) اونجا بود که فهمیدم مسیر تحصیلم خیلی جذاب خواهد بود. :))))
طرف کانادا خونه داره، دخترش اونجا زندگی میکنه، پسرش هلنده، اینجا یه خونه ۳۰۰متری تو دروس دارن، شوهره غلام حلقه به گوششه، کلاس یوگا، نقاشی و زبان و دورههای زنونه و سفرهای مختلفش به راهه.
حالا چون شوهرش آزمایش داده معلوم شده سنگ کلیه داره، میگه ما خیلی بدبختیم اصلن شانس نداریم! :))
گرونی داره روی کیفیت چلو کبابا تاثیر میذاره، دارن از کیفیت میزنن تا زیاد گرون نکنن، این در شان و شخصیت چلو کباب نیست، آیندگان درباره ما قضاوت میکنن
•
امکان نداره دهه شصتی و اوایل ٧٠ باشی و سوزشهای بتادین ریختن روی زخم زانوی پا رو یادت رفته باشه
بعضی آدما ظاهرشون شبیه درب ورودی سینماست، شیک و امروزی و مدرن.
و افکار و باطنشون شبیه درب خروج سینماست،
تو کوچه پس کوچه های تاریک و چرک.
اینکه دخترا رو با چی میشه گول زد همش الکیه، دخترا خودشون انتخاب میکنن گول چه پسریو بخورن
از یه دوستی(خانم) پرسیدم کار چه خبر گفت دیگه نمیرم! گفتم چرا؟ گفت از بس همهجا کثافت شده! یه جا مدیر هروقت میومد میگفت دوتا چای بریز بیا اتاقم باهم بخوریم! یه جا دیگه حقوقم رو نگه میداشت تا حضوری برم پیگیرشم! یه جا دیگه همکارم به بهانههای مختلف سعی میکرد بهم نزدیک شه!:/
وقتی یکی به خودش میگه اگه وضعیتم اینجوری نبود، اگه زشت نبودم، اگه هیکلم اینطوری نبود، اگه اگه...، شاید اینجوری نمیشد، در بی گناهترین و مظلوم ترین حالت خودشه.
دوستان ببخشید یه سوال شهرستانی داشتم. چرا به جای آیس امریکانوی ۸۰ تومنی، یه شات قهوه نمیریزین توی آب معدنی؟منطقیتر نیست؟