وقتی یکی به خودش میگه اگه وضعیتم اینجوری نبود، اگه زشت نبودم، اگه هیکلم اینطوری نبود، اگه اگه...، شاید اینجوری نمیشد، در بی گناهترین و مظلوم ترین حالت خودشه.
دوستان ببخشید یه سوال شهرستانی داشتم. چرا به جای آیس امریکانوی ۸۰ تومنی، یه شات قهوه نمیریزین توی آب معدنی؟منطقیتر نیست؟
خانمه همین الان درحالی که بچهش کنارش بود گفت «مدرسه ها باز شه اینا از خونه برن راحت شیم»
خب بچه دار نشو زنیکه مگه مجبوری
خب این بلد نبوده چی بخره، پولشو سوزونده…والی من دارم با مهدی ترید میکنم, تو همین دو ماه ۳۲۰٪ تو سودم
افسردگی طولانی مدت تو سن کم باعث شده من خیلی دیر بزرگ شم. چیزی که باید تو نوجوانی تجربه میکردم رو الان دارم با پوست و گوشت و آسیب های بیشتر از سر میگذرونم.خیلی چیز ها رو دیرتر دارم یاد میگیرم اما تنها نقطه روشن برام بهتر شدن و یاد گرفتنه.
•
دیدید بعضی ها ژن چاقی دارن باید خیلی تلاش کنن که لاغر شن؟ بنده ژن ناراحتی دارم باید خیلی تلاش کنم که خوشحال شم.
قبل وارد رابطه شدن قطعاً به کار پدر و مادر خانواده ای که باهاش وصلت میکنید هم توجه کنید، مثلاً ذهنیت بچه یک کارمند با بچه یک بازاری یا یک املاکی یا سازنده متفاوته، چون خانواده ذهنیت متفاوتی بهش ارائه کرده و خیلی توی روند بودجه بندی و سرمایه گذاری و خرید روزمره هم تاثیر داره.
کارواش و آرایشگاه و بستنی فروشی و ساندویچی هیچی، امروز رفتم یه ابزار فروشی دیدم یه دستگاه قهوه ساز گذاشته کنار بیل و کلنگ اسپرسو هم میفروشه
این مدت زیاد انیمیشن میبینم و همهش به این فک میکنم چرا دیگه از زندگی آدمای عادی چیزی نمیسازن. چیزی مثل آنشرلی، جودیآبوت یا زنان کوچک. چه اتفاقی افتاده که اکثر انیمیشنها شدن زندگی قهرمانی که میخواد دنیا رو نجات بده یا حیوونایی که حرف میزنن؟
میدونستید اروميه تنها مرکز استان کشوره که هیچوقت دماش به ۴۰ و بالای ۴۰ درجه نرسیده، بندرعباس هم تنها مرکز استان که هیچوقت دماش منفی نشده
هروقت مهمون دعوت کردین و مجبور شدین اینقدر تجملاتی و سخت گیرانه و زیاد غذا درست کنین بدونین اون مهمونی اصلا قرار نیس بهتون خوشبگذره و اون جمع پر از طعنه و کنایه و فضولی هست.
🤍●@Atomospher