داداش این قیمتا واسه اینه که تو نری اونجور جاها
اونیم که انقدر پول میده واسه این میده که تورو نبینه :)))))))
حرص نخور
🤍●@Atomospher
امیدوارم وقتی وسط چت یهو میرید، معنیش این باشه که به کام مرگ فرو رفته باشید.
میخواستم دور بزنم کنارم پلیس راهنمایی رانندگی هم میخواست دور بزنه، داشتم شالمو درست میکردم، گفت دخترم ماشین سفید آبی دیدی کمربندتو ببند، سفید سبز دیدی شالتو درست کن، حالا کمربندتو ببند تا جریمهت نکردم :))))))))
فک کن یه کودک ایتالیایی هستی، تابستونه، میری روستاتون، مامان بزرگت پیتزا درست کرده…
جغرافیا واقعا عجیبه
من از زمانی تصمیم گرفتم به ادا در زندگی بپردازم سلامت روانم بالا رفته؛ برای ادا هزینه میکنم و اون هزینهها هم بهم حس زندگی میده. درود بر ادا. درود بر ادایی بودن.
انبه چک رو خیلی جدی بگیرید.
انسان هایی که انبه به این خوشگلی و خوشمزگی رو دوست ندارن سایکو هستن بی شک.
سیسالگی هم خیلی عجیبه؛ یهو میبینی همش داری ماست پروبیوتیک میخوری، کفش رانینگ میخری؛ چه میدونم همین عسل اصل آذربایجان حتی.
اون روز به مامانم ميگم هيچى پول تو كارتم نيست، ٢٠٠هزار تومن برام زده، بعد حالا اون هيچى، زنگ زده ميگه "حواله رسيد؟" :)))
نه حواله انقدر سنگينه ۶روز طول مىكشه بشينه به حساب
ماشین گرفتم برم سرکار، دیدم طرف کولر روشن نکرده، گفتم داداش کولر رو بزن دیگه
گفت داداش بخدا همین ی ساعت پیش خراب شد، تو راه برات بستنی میخرم فقط امتیاز منفی نده
خرید واقعا.