من توانستن هستم آخه 😂😂😂😂😂😂😂😂
من اشتباه میکنم یا این اشتباه کرده؟
🤍●@Atomospher
فکت:
دخترا دوس پسری میخوان که قابلیت خوش اخلاقی با بقیه دخترا توش مرده باشه!
اومدم نیم ساعت بخوابم، مامانم اومد در زد گفت ما داریم میریم باغ، نمیای؟ گفتم چرا الان بلند میشم؛ ۵ دقیقه بعد اومدم بیرون میبینم نیست، زنگ زدم میگم کجایی؟ میگه دیگه دیدم خوابی گفتم بیدارت نکنم، ما رفتیم. 😐😐 الان ترکیبی از سردرد، تنهایی و بیشوهریام، کسی حرف نزند.
تورو به ابلفضل اگه راهی برای بردن بوی ظرفهای تخممرغی بلدید از هم دریغ نکنید. هر بار حداقل سه بار مجبورم بشورم تا بوشون بره. هر چیزی که به ذهنم میرسیده ر امتحان کردم؛ آب سرد، سرکهی زیاد، لیمو و تاید.
صبح عمهم با چشمهای اشکی داشت به بابام میگفت وقتی بهت گفتم اسمش رو بذار زینب و نذاشتی باید فکر میکردی که یه روزی بخواد از مملکت اسلام خارج بشه. =))))))))))
لطفا پدر مادرهاتونو در جریان ریز اتفاقات اتاق خوابتون قرار ندید!
با افرادی هم که تا این حد به پدر و مادر وابسته هستن، نزدیک نشید
البته اگه به آرامش روانتون اهمیت میدید!
طرف امروز آمده کلینیک، میگه: مادرشوهرم گفته"چه خبره هفته ای دوبار رابطه! یه بار کافیه، زنت پرتوقع و پررو میشه...
کارخونه سوسیس کالباس بودم، نه تنها گربهای در کار نیست خیلیم تمیزه. منبعد با خیال راحتتر مصرف میکنم. :)))
خدا شاهده تا نشستم روبه روی تراپیستم برق رفت. گفتم حق ندارم اعصابم خورد باشه؟ و محکم ترین حق داری تاریخ رو بهم داد
بچه رو از شنا برداشتم دیدم سرحاله و همهش ماچ و بوس. گفتم ببین چقدر خوبه همیشه خوشاخلاق باشی غر نزنی. گفت من کی غر زدم، گفتم بعدازظهری هی سر معلم ریاضی غر زدی. گفت مامان اون غر نبود، ناراحتیمو بهت گفتم.
دهانم دوخت. راست میگفت. وقتی ناراحتیشونو میگن نباید اسم غر روش بذاریم.
بچهها واقعا حرفهایی میزنن که روان ادم رو میترکونه! دختره نوشته داشتم تو اتوبوس گریه میکردم چون با دوستم دعوام شده بود، یه پسر پنج ساله که کنارم نشسته بود گفت: داری به خاطر اینکه چاقی گریه میکنی؟