eitaa logo
- Atomospher -
41.3هزار دنبال‌کننده
15.2هزار عکس
643 ویدیو
2 فایل
●《 بهِ‌نامِ‌خدایی‌که‌خنده‌‌هاتو‌آفرید 》● __ اتمسفر،شاید دلیلی برای خنده هات💞 ●《 رزور تبلیغات : @tablighatsefid 》● ●《 ارتباط با ما : @s_nikfr 》●
مشاهده در ایتا
دانلود
این تشخیص تو ایران حدودا ۵ روز طول می‌کشید. جدی 🤍●@Atomospher
انقدر قشنگه که زدم بغل 🤍●@Atomospher
محمدرضا بذارش سرجاش و به‌ خاکمون نده‌. 🤍●@Atomospher
اسپویل فیلم اصلا منو عصبانی نمی‌کنه، اگه سریالی رو دوس داشته باشم آخرش رو بدونم هم می‌بینم. مث بعضی رابطه‌ها که پایان‌شون رو می‌دونستم و امتحان کردم…
شما الان به اینکه اخر هرچیزی علی اضافه میکنید و میشن دیوارعلی گرگعلی فرشعلی میخندید ولی اسم عموهای من واقعا همینجوریه متاسفانه این ترندو اولین بار مادر بزرگ من استفاده کرد و صفرعلی و قضنفرعلی و کرمعلی و شمسعلی رو ابداع کرد
میتونیم بهش بگیم حس ششم ولی شاید واقعیتش اینه که عادت کردیم در هر شرایطی بدترین حالتش رو پیش بینی کنیم و ادمها هم مدام ناامیدمون میکنن و مدام بهمون ثابت میکنن که درست فکر می‌کردیم
ناخن نمیذارم مژه نمیذارم موهامو رنگ نمیکنم تتو ندارم گوشیم آیفون نیست هرروز بیرون نمیرم هیچ دوستی ندارم من همینقدر سادم بچه‌ها:)))))))
پنج‌شنبه شب خونه عموم شام دعوتیم. ولی من نمیرم. دلیلش؟ چون تا منو ببینن میگن چقدر چاق شدی و من دچار فروپاشی روانی میشم. از این سوال متنفرم. انگار خودخواسته چاق شدم. انواع رژیم‌ها رو امتحان کردم، گاهی از گشنگی به لرزه می‌افتم ولی بدنم نسبت به کاهش وزن مقاوم شده.
ببینید دوستان ممکنه الان تو سنی که هستید از اسگل بودنتون رنج ببرید و امیدوار باشید که بعد از یه سنی اوکی میشید، ولی باید بگم که انسان در تمامی سال های زندگیش اسگلی مربوط به اون سن رو داره، امید واهی نداشته باشید.
من وقتی شرایط سخت میشه نمیرم، من وقتی میرم که بهم بی احترامی میشه.
بابام میگه رفتی بلاخره بیمارستان ثبت نام کردی خیالت راحت شد؟ میگم ثبت نام چیه؟ کلاس زبانه مگه؟! قرارداد بستم!! لپمو کشید گفت بابااا نخریمون با قراردادت. :)))))) کار کردن منو هیچوقت به رسمیت نمیشناسه بزرگوار. :)))
داشتم روتین موی فر رو انجام دا‌دم بابام رد شد دید گفت آهااااا! پس تو موهات فر نیست، زوری فرشون می‌کنی؟؟ بعدم رفت به مامانم گفت موهاش فر طبیعی نیستا، من چندبار دیدم، خودش بعد حموم فرشون می‌کنه.😭