ببینید دوستان ممکنه الان تو سنی که هستید از اسگل بودنتون رنج ببرید و امیدوار باشید که بعد از یه سنی اوکی میشید، ولی باید بگم که انسان در تمامی سال های زندگیش اسگلی مربوط به اون سن رو داره، امید واهی نداشته باشید.
بابام میگه رفتی بلاخره بیمارستان ثبت نام کردی خیالت راحت شد؟ میگم ثبت نام چیه؟ کلاس زبانه مگه؟! قرارداد بستم!!
لپمو کشید گفت بابااا نخریمون با قراردادت. :))))))
کار کردن منو هیچوقت به رسمیت نمیشناسه بزرگوار. :)))
داشتم روتین موی فر رو انجام دادم
بابام رد شد دید
گفت آهااااا! پس تو موهات فر نیست، زوری فرشون میکنی؟؟
بعدم رفت به مامانم گفت موهاش فر طبیعی نیستا،
من چندبار دیدم،
خودش بعد حموم فرشون میکنه.😭
تایتانیک نصفش زیر آب بود هنوز برق داشت،ما روزی ۴ ساعت برقمون میره! :))
🤍●@Atomospher
مصاحبهای عجیب پدر حسن یزدانی
منتقدان پسرم حتی نمیتوانند دکمه شلوارشان را یک دستی ببندند
🤍●@Atomospher
دانشگاه آزادیا وسط بحث سهمیه دانشگاه دادن به المپیکیا چی میگن؟ اصلا دانشگاه آزادیا کلا چی میگن؟