از آدمایی که حواسشون به تکتکِ پیاما هست و یهو میبینی پیامِ ۵دقیقه قبل و ریپلای میکنن و به دونه دونه حرفا جواب میدن خوشم میاد.
عزیزم، یک روزی باید مسئولیت این زندگی کوفتی رو به عهده بگیری. بابام فلان بوده، مامانم فلان بوده، جامعه فلان بوده، به هیچجای هیچکس نیست، چندسال هستی توی این دنیای کوفتی، پس مسئولیت رو بپذیر، دنبال مقصر نباش و از این لعنتی یک چیزی بساز که کسی باورش نشه از کجا اومدی و به کجا رسیدی.
دخترم ۱ ماهه بود بردمش ویزیت مطب دکترش پتوی دورشو باز کرد کتونی و شلوار جینشو دید یهو خیلی جدی برگشت گفت عه راه میرن ایشون؟ :)))
🤍●@Atomospher
من فوبیای اینو دارم که وقتی به آدمایی مورد علاقم پیام میدم، بگن: اه این باز تکست داد.
همیشه وقتی یه جفتک میخوری اونجاست که به خودت میای و میفهمی که بیش از حد یونجه ریختی جلوش.
این توییت درباره الاغا نیست...