دخترم ۱ ماهه بود بردمش ویزیت مطب دکترش پتوی دورشو باز کرد کتونی و شلوار جینشو دید یهو خیلی جدی برگشت گفت عه راه میرن ایشون؟ :)))
🤍●@Atomospher
من فوبیای اینو دارم که وقتی به آدمایی مورد علاقم پیام میدم، بگن: اه این باز تکست داد.
همیشه وقتی یه جفتک میخوری اونجاست که به خودت میای و میفهمی که بیش از حد یونجه ریختی جلوش.
این توییت درباره الاغا نیست...
روز دفاعم آرایش کردم موهام رو درست کردم لباس خوب پوشیدم رفتم دانشکده یکی از دخترهای کلاس اومد گفت وای خسته نباشی چهقدر قیافهت زاره مشخصه حسابی اذیت شدی. کاش تو همدردی نکنی. :))))))
•
من افسارم دست بچه داداشمه. اصلاً "نه" نمیتونم بهش بگم. یه نگاه تو چشمام بکنه و بگه "عمه؟" من ضعف میکنم، و هرچی بخواد انجام میدم براش. داداشم معتقده من دارم لوسش میکنم و 💩تو تربیتشون.
بابا من عمهام! میفهمی؟ عمه!
من رو برگردونید به اون تابستونی که شبکه ۳ ساعت هشت و نیم ساختمان پزشکان پخش میکرد و ساعت یازده نابرده رنج...
آدم دروغگو به حرفای هیچکس اعتماد نمیکنه،آدم خیانتکار به مرض شکاکی دچار میشه،آدم حسود فکر میکنه همه بهش حسادت میکنن،خلاصه که آدم باشیم چون قبل از دیگران خودمون اذیت میشیم.