من فوبیای اینو دارم که وقتی به آدمایی مورد علاقم پیام میدم، بگن: اه این باز تکست داد.
همیشه وقتی یه جفتک میخوری اونجاست که به خودت میای و میفهمی که بیش از حد یونجه ریختی جلوش.
این توییت درباره الاغا نیست...
روز دفاعم آرایش کردم موهام رو درست کردم لباس خوب پوشیدم رفتم دانشکده یکی از دخترهای کلاس اومد گفت وای خسته نباشی چهقدر قیافهت زاره مشخصه حسابی اذیت شدی. کاش تو همدردی نکنی. :))))))
•
من افسارم دست بچه داداشمه. اصلاً "نه" نمیتونم بهش بگم. یه نگاه تو چشمام بکنه و بگه "عمه؟" من ضعف میکنم، و هرچی بخواد انجام میدم براش. داداشم معتقده من دارم لوسش میکنم و 💩تو تربیتشون.
بابا من عمهام! میفهمی؟ عمه!
من رو برگردونید به اون تابستونی که شبکه ۳ ساعت هشت و نیم ساختمان پزشکان پخش میکرد و ساعت یازده نابرده رنج...
آدم دروغگو به حرفای هیچکس اعتماد نمیکنه،آدم خیانتکار به مرض شکاکی دچار میشه،آدم حسود فکر میکنه همه بهش حسادت میکنن،خلاصه که آدم باشیم چون قبل از دیگران خودمون اذیت میشیم.
اینکه دستِ زنت رو بگیری ببری بازار یعنی مصداق بارزِ بیغیرتی. زنت رو باید برداری ببری بهترین مراکز خریدِ دنیا، فندی و گوچی و ویکتوریا سیکرت امتحان کنه و بخره، توام نگاهش کنی عشق کنی.
تو بحث قتل درس حقوق کیفری به ما میگفتن اگر چند نفر به یکنفر ضربه بزنن و مرگش مستند به مجموع ضربات باشه، همهشون قاتلن. حالا ببین عزیزم! اگر دختری صدای موتور میشنوه و وحشت میکنه، تویی که یهبار از کنارش رد شدی و حرکت احمقانه کردی، توی تکتک دفعات ترسیدنش مقصری، نه همون یهبار.
نکته آموزشی بسیار مهم
عزیزانی که کربلا تشریف میبرید، خواهش میکنم بپذیرید بدلیل تراکم بالای جمعیت و مسیر طولانی قاعدتا دور از ذهن نیست که بیمار بشید، پس خواهش میکنم تا یک هفته پس از بازگشت لطفا از دید و بازدید خودداری نمایید.
باتشکر❤️
بوی بدن هم میتونه یک مسئلهی طبقاتی باشه. مثلاً تغذیهٔ سالم، زمان و توانایی مالی ورزش، توانایی خرید لوازم بهداشتی، میزان گذراندن مسیر روزانه بهصورت پیاده، با مترو و اتوبوس و یا با ماشین شخصی، توانایی درمان بیماری و حتی میزان استرس و فاکتورهای دیگهای که نمیشه نادیده گرفت.