خوشگلی و خوشتیپی و هیکل و هوش شاید همش تاثیر گذار باشه ولی بنظرم اصلیترین چیزی که باعث میشه عاشق یکی بشم امن بودنه، کسی که بهت حس امنیت میده و مثل خونه میمونه یجور دیگهای قلبت رو لمس میکنه.
مامانم تلفن رو جواب داد گفت وااای شوخی نکن😲
جدی؟😱
کِی؟😨
خودش تنها یا کسی هم همراش بوده؟😭
و تمام این مدت من بال بال میزدم چی شده و مرگ همه رو متصور شدم
بعد میگه هیچی عمهت پاشده رفته کربلا :))))))
مامانِ بابام تا خونه عموم زندگی میکرد، همه چیش نرمال و سالم بود. قرار شد یه مدت بیاد پیش ما. خدابیامرزدش خیلی گیر میداد. گیرهای بدجور. ما هم دیدیم سخته اینطوری، هعی غذا چرب و خوش نمک دادیم بهش؛ طفلک اونم خورد. ماه دومی که خونمون بود، سکته کرد و تو راه بیمارستان تموم کرد.
یه بارم یه خبطی کردم تو زندگیم، خواستم مثل پولدارا در لحظه زندگی کنم، الان ۶ ماهه دارم بدهی اون لحظه رو میدم 😐
بزرگترین نقطه ضعف مردها نسبت به زنها «گریه» ست، اگر جلوی مردی گریه کردی هیچ واکنشی نشون نداد دوستت نداره، میخواد پدرت باشه یا برادرت یا شوهرت یا دوست پسرت...
هیچ توجیهی رو نپذیر.
مامانم میگفت چرا به خودت نمیرسی لباس شیک بپوشو ارایش کن برو بیرون
حرفشو گوش دادم وقتی میخواستم برم بیرون تیپ میزدمو ارایش میکردم
امروز که چسان فسان کردم برم بیرون گفت:چند وقته خیلی به خودت میرسی!قرار داری؟طرف کیه؟
مممممماممممممان 🤪😭
حالا میخوای قبول نکن
اما با آدمی که اختیارش دست دوست و رفیقاشه و کلا از اونا تاثیر میپذیره تا سر کوچه هم نمیشه رفت چه برسه به ساختن رابطه