سوار اسنپ شدم، راننده مال یکی از شهرهای شمال غربی کشور بود.
قاطی حرفاش با افتخار گفت: خوبی ولایت ما اینه که اصلا طلاق نداریم. یعنی حتی یه زوج ندیدم تو فامیل ما که طلاق گرفته باشن.
گفتم: ولی شنیدم خودسوزی تو زنهای اون منطقه خیلی زیاده.
گفت: آره، خودسوزی زیاد هست!
مشکلتون با ما بیسوادهایی که میخوایم ترک تحصیل کنیم، دانشگاه نریم و بمونیم خونه مفتخوری کنیم چیه؟ وا.
اما عزیزم من قوی تر نشدم، هنوز کابوس اون روز هارو میبینم و از خواب میپرم، قلبم شکسته و مثل یک کودک شیرخواره اشکم دم مشکمه حتی نمیدونم تو کی هستی که عزیزم خطابت میکنم فقط دارم با یک شخص مهربون خیالی درد و دل میکنم
اومدم صبح اول هفته ام رو زیبا شروع کنم
موهامو صاف کردم و کتونی سفید پوشیدم که یهو بارون گرفت
سر یه داستانی که پیش اومد تو خیابون زار زار گریه کردم
به کلاسم دیر رسیدم
و سردردم شروع شده...
دختر کوچولویی که زنده از زیر آوار در محل بمباران بیروت بیرون آورده شد
🤍●@Atomospher