ویدئو کال کردم با خواهرم، گوشیش دست فسقلی بود، تا زنگ زدم برداشت گفت خاله؟؟ چرا نمیذاری فیلممو ببینم؟کاری نداری؟ خدافظ.
نذاشت من حرف بزنم روم قطع کرد😒😫
این تهرانیا حتی اسم محلههاشونم باکلاسه. مثلا ویلاهاشون تو لواسون و کردان و فشمه، بعد ویلاهای اصفهان تو باغوَردون و زردنجون و کفدِرِباده.
•
ما واقعاً نمیدونیم چه جایگاهی در زندگی دیگران داریم، گاهی خودمون رو گول میزنیم و فکر می کنیم در الویت هستیم، اما در حقیقت ما فقط یک انتخاب در بین بسیاری از گزینه ها هستیم.
•
مامانم: ما ناهار میریم خونه برادرت، تو هم میای؟
من: نه حوصله ندارم
مامان: یه روز من میمیرم و حسرت این دورهمیها و رد کردن خواهشهای من به دلت میمونه.
من: الان میپوشم.
بحثمون شد رفتم تو اتاق گریه،ناهار پخت،صدا بچه ها زد بچه ها زیرپوستی خواستن بیان تو تیم من نرفتن سر سفره ،دیدم نظم زندگی داره بهم میریزه رفتم سر سفره تنها نشسته بود و سرش پایین بود، بلند جوری که بچه ها بشنون گفتم دستت درد نکنه عزیزم بچه هام اومدن سر سفره چهارتایی ناهار خوردیم .
سلام، واقعا نمیدونم چجوری بگم ولی من 💩دهن اونی که ذوق توی چشماتو، دستای بدون لرزشتو، چشمای بی اشکت و اون ورژن حال خوبت رو ازت گرفت :)
یعنی چی که به گربههای تو کوچه سلام نمیکنید؟ ادب ندارید، احترام هم حالیتون نیست؟
تو این زندگی برنده اونایی هستند که روزای بارونی رو اینجوری می گذرونن بقیه بهر تماشای جهان اومدن 🫠
🤍●@Atomospher