سعی کنید توو زندگیتون به هیچ کس جواب پس ندید وقتی کاری کردید چیزی خریدید توضیح ندید که چجوری خریدید. سر بالا سینه سپر توو چشمهای طرف نگاه کن بگو؛ کار کردم، زحمت کشیدم، تلاش کردم، جمع کردم خریدم. گوارای وجودم نوش جونم مبارکم باشه. نیازی نیست خودتونو به بقیه ثابت کنید.
بچه دوست منم روز اول مهر که از مدرسه برمیگشته گفته تموم شد؟ دیگه لازم نیست برم؟ :))
برای بار چندم میگم؛ کاش این رسم غذا دادن خانواده متوفی به مردم از فرهنگ ما ایرانیها حذف بشه. کسی که عزیزی رو از دست میده، دیگه نباید به فکر شکم مهمانان هم باشه. اونم با این قیمتهای این دهه. بخدا سنت غلطیه.
من عاشق غذام مخصوصا آش، یادمه اولین روزهای بعد از جداییم با اکیپی ناهار دعوت شدم، من آش سفارش دادم و اونا کباب، یکی از اون جمع گفت اگر توقعت بالا بود(چون آش سفارش دادم فکر کردن ملاحظه جیب میزبان رو کردم)شوهرت فیلش یاد هندوستان نمیکرد، یادمه تا مدتها آش نخوردم، انقدر خورد تو ذوقم
هرچيم مرد گدا و خسيسه مياد ميگه "دخترا همشون دنبال پولتن فقط"
نگران نباش از تو به كسى چيزى نميرسه، تو جيب ما رو نزن فقط
آقا پسر تو جلسه خواستگاری گفته شاید هیچوقت نتونم خونه بخرم قول نمیدم
پدر دخترخانوم کنسل کرده جلسه رو😃
عاقبت اینجور دخترا دیدنیه....
من باشم میگم شما یه لطفی کن با همین درامدی ک داری دوسال بعد تو تهران یه خونه بخر بدون کمک گرفتن و چیزی !اگر تونستی منم میخرم
من دلم یه پایهی چایی میخواد
مثلا هروقت گفتم چایی بریزم؟بگه اره
چیکار کنیم؟چایی بخوریم
بریم بیرون چایی بخوریم؟
حوصلم سر رفته دوتا چایی بریز
اخ چاییییی توکیبودی تو چی بودی
در حیطهی مسائل روانی شخصی، یادگیری مهارت «تونستن از چاه در اومدن» صد برابر مهمتر از «پیشگیری از نیافتادن تو چاله»س.
غم انگیز ترین صحنه ای که در این دنیا دیدم، وقتیه که بچه یه حیوان آسیب میبینه و مادرش فقط میتونه بالای سرش بشینه و حیران لیسش بزنه.
واقعاً دنیا جای خشن و مزخرفیه.
بابا تو خیلی خری
باید زنگ میزدی میگفتی بپوش بریم توو این هوا
یه وری
دور شیم از این شهر …