eitaa logo
- Atomospher -
41.4هزار دنبال‌کننده
15.1هزار عکس
631 ویدیو
2 فایل
●《 بهِ‌نامِ‌خدایی‌که‌خنده‌‌هاتو‌آفرید 》● __ اتمسفر،شاید دلیلی برای خنده هات💞 ●《 رزور تبلیغات : @tablighatsefid 》● ●《 ارتباط با ما : @s_nikfr 》●
مشاهده در ایتا
دانلود
حیاط ورزش این مدرسه تا ابد >>> 🤍●@Atomospher
تولد رفیقم بود عکسو به مادرم نشون دادم گفت چه لوسترشون قشنگه:))))) ما سه تارو اصلا ندیدددددد=))))))))))))))) 🤍●@Atomospher
‏تو هواهای این مدلی، تا هوا سرمه‌ایه اگر زدی بیرون زدی. وگرنه تاریک شدنشو خونه باشی بیچاره ای.
دلم یه جایی رو می‌خواد که فقط برای خودم باشه. نخوام بابت هیچ روتینی با کسی سر و کله بزنم. دلم خونه زندگی خودمو می‌خواد.
در بحث‌هاتون به همدیگه توهین نکنید. توهین، فرصت تأمل و تفکر رو از آدم‌ها میگیره. فرصت تأمل و تفکر رو از خودتون و دیگران نگیرید.
‏دانشگاه فقط اونجاش که با هم سلام علیک دارید ولی اسم همو‌ یادتون رفته.
مامانم فکر می‌کنه اگه جمعه‌ها ماهی نخوریم اخراجمون می‌کنن از شمال.
‏از وقتی فهمیدم بیمه تکمیلی‌م ویزیت دکتر هم پوشش میده، تا هر روز یه فوق تخصص تایید نکنه قرص‌جوشانم رو نمی‌خورم.
باز شما الان دارید راجع به این که توو عروسی با عروس ست نکنید سفید نپوشید بحث می‌کنید. ۱۱سال پیش یه جشن کوچیک گرفتیم خداشاهده خواهرشوهرم یه لباسِ عروسکیِ پُف دارِ سفید پوشیده بود تاج هم زده بود. دیشب به شوهرم گفتم! میگه ول کن بابا بعد از سال‌ها تازه یادت افتاده؟ ولی واقعاً چرا؟ 😂
هر بالکن نامرتبی توی شهر می‌بینم دلم می‌خواد برم مرتبش کنم، زباله‌هاش رو بریزم دور، تمیزش کنم و دو تا هم بزنم پس گردن صاحبش‌.
یه سری قواعد تو زندگیم دارم که از باب اسفنجی الگو برداریشون کردم: -همه رو بی توقع دوست داشته باشم. -زیاد بخندم و راحت هم گریه کنم. -هیچ مشکلی رو خیلی جدی نگیرم. -خوشبین باشم و بمونم.
امروز سه تا خواهر (مسن بودن) اومدن اسمشون جالب بود! کشور، ایران و گیلان اسم مادر و خالشونم یمن و چمن😁😁