یه سری قواعد تو زندگیم دارم که از باب اسفنجی الگو برداریشون کردم:
-همه رو بی توقع دوست داشته باشم.
-زیاد بخندم و راحت هم گریه کنم.
-هیچ مشکلی رو خیلی جدی نگیرم.
-خوشبین باشم و بمونم.
امروز سه تا خواهر (مسن بودن) اومدن اسمشون جالب بود!
کشور، ایران و گیلان
اسم مادر و خالشونم یمن و چمن😁😁
تو اتوبوس به یه پسر بچه دو سه ساله چشمک زدم و کل مسیر داشت تلاش میکرد چشمک بزنه بهم و وقتی تونست براش بوس فرستادم و کلی ذوق کرد و فوری به مامانش گفت نینی بوسم کرد. به من گفت نینی.😭💘
عروسی خواهرم من و اون یکی خواهرم هردوتامون لباس پفکی سیندرلایی پوشیدیم مال من بنفش بود مال اون کرمی عروس اون موقع هیچی نگفت ولی الان ۲۰ ساله هر وقت صحبت عروسیش میشه میگه شما دوتا عقده ای شوهر ندیده عروسی منو خراب کردین
نوزاد بودنم سختهها فکر کن کف پات میخاره گریه میکنی مامانت میاد شیر میده بهت :|
مجید خراطها پست گذاشته بود به دلیل عزای عمومی، کنسرت کنسله.
یه نفر کامنت گذاشته بود کنسرت تو که خودش مراسم ختمه😂
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خوش به حال بادکنک فروش اصفهانی:)))
🤍●@Atomospher
«بعضیا
میفهمنت
حتی وقتی حرف نمیزنی.
بعضیام
نمیفهمنت
حتی وقتی حرف میزنی.»
🤍●@Atomospher
از وقتی مادر دخترک شدم هیچ شبی کامل نخوابیدم، هیچ غذایی رو بدون عجله نخوردم، هیچ چایی رو داغ ننوشیدم، وزنم اضافه شده، موهام میریزه، کمرم بخاطر شیردهی همش درد داره، گوارشم بهم ریخته و اضطراب دارم اما با وجود همه ی اینا حاضر نیستم حتی یک ساعت برگردم به وقتی که تو زندگیمون نبود❤️