eitaa logo
- Atomospher -
41.5هزار دنبال‌کننده
15.1هزار عکس
630 ویدیو
2 فایل
●《 بهِ‌نامِ‌خدایی‌که‌خنده‌‌هاتو‌آفرید 》● __ اتمسفر،شاید دلیلی برای خنده هات💞 ●《 رزور تبلیغات : @tablighatsefid 》● ●《 ارتباط با ما : @s_nikfr 》●
مشاهده در ایتا
دانلود
😂😂😂😂😂😂😂😂 🤍●@Atomospher
‏شوخی میکنی دیگه ۳: 🤍●@Atomospher
از وقتی مادر دخترک شدم هیچ شبی کامل نخوابیدم، هیچ غذایی رو بدون عجله نخوردم، هیچ چایی رو داغ ننوشیدم، وزنم اضافه شده، موهام میریزه، کمرم بخاطر شیردهی همش درد داره، گوارشم بهم ریخته و اضطراب دارم اما با وجود همه ی اینا حاضر نیستم حتی یک ساعت برگردم به وقتی که تو زندگیمون نبود❤️
دخترا هم خیلی بدبختن، تا قصد میکنن پولاشونو جمع کنن، نوبت لیزرشون میشه، باید ناخناشونو ترمیم کنن، لوازم آرایشی و بهداشتیشون تموم میشه و همزمان هم تولد یه خریه.
کاش پرنسس دایانا بودم؛ زیبا، اروپایی، پرنسس، محبوب، اسکینی، ثروتمند، اصیل، سلطنتی، اولد مانی، خوش استایل و البته مرده.
مامانم برای نام خانوادگی هر گربمون از اسم کوچه‌ای که توش پیداشون کرده استفاده میکنه و مواقع جدی با اسم و فامیل صداشون میکنه. الان داره خیلی جدی میگه آقا باربد بختیاری برو اتاقت🥹😂
مردانی که حداقل ۵ سال مجردی زندگی کردن، از خودشون کاملا حمایت کردن و به طور معقول از خودشون و تنهایی راضی اند، توی ازدواج خوشحال تر و راضی تر و موفق ترند. توصیه مهم به مردها، قبل از اینکه ازدواج کنید ۵ سال مستقل زندگی کنید.
خواهر زادم اومده به خواهرم گفته میدونی یک روزه من اصلا خنده هام از ته دل نیست و الکیه؟ خواهرم گفت الهی قربونت برم چرا مامان؟ گفته یک روزه باطری ماشین اسباب بازیم تموم شده اما من بهتون نگفتم:))))
‏به راننده اسنپ گفتم: از این مسیر بریم بهتره، حالا مسیره از شانس من قفل شد یکهو. هر دو دقیقه برمیگرده یه نگاه غضبناک بهم میکنه. منم در جواب فقط میگم ببخشید😂
دخترا قابليت اينو دارن ك بعد از كات كردن، بشن دقيقا همون دخترى كه آرزوشو داشتى و ديگه هيچوقت قرار نيست دستت بهش برسه
خانومه اومد نسخه هاش رو گرفت، بعد اومده به مدیر داروخانه میگه واسه پسرم میخوام زن بگیرم. دختر خوب سراغ نداری؟ همه‌چی داره. خونه، ماشین، موبایل! آخه موبایل؟🤣
هرسال نزدیک تولدم که میشه یاد اون سالی می‌افتم که دوستام برا سوپرایز کردنم به نوید گفتن، اونم به من گفت: من نمیتونم هندل کنم میشه خودت هماهنگ کنی و سوپرایز شی :)))))) من کیک تولدمم خودم خریدم بردم :)))