مغزها میگن "پذیرفتیمش. تمام."
و بعد از شش ماه، فرمان گریه به چشما صادر میکنن.
شما تو هر زمینهای که بگردید قطعا یه نفر بهترشو پیدا میکنید. مساله اینجاست که یه جایی دست از گشتن بردارید.
تو فوق العاده ای دختر
تویی که با همه سختی ها ادامه دادی
تویی که خیلی جاها دست خودتو گرفتی
تویی که زیبایی های درونتو دیدی و شناختی
و تویی که زخم خوردی و رنج کشیدی ولی
اشکاتو پاک کردی و بلند شدی و کم نیاوردی
تو باعث افتخاری، قدر خودتو بدون
روزت مبارک دختر❤️
تو اینستاگرم واسه بابام یه استوری گذاشتم با این مضمون که موهایت باران من بود، دستانت بالینم و .....
برادرزاده ام ریپلای کرده عمه بابایی که کچل بود.
داداش 💩 با این بچه بزرگ کردنت:)))
موقع تعطیلی مدارس، مامان باباهایی که کولههای رنگیرنگی بچههاشون انداختن رو دوششون و تا خونه با بچههاشون قدم میزنن، به زندگی امیدوارم میکنه.
سرم توی گوشی بود یکی از همکارا گفت بفرمایید یهو گفتم نوش
بعد دیدم داره یه پرونده رو میده به اون یکی همکارم😐
واقعا چطور میتونید غذای کثیف بخورید
منظورم از نظر بهداشت اینا نیستا
غذاهایی که یه عالمه پنیر بهش مالیده شده
سس ازش شره کرده
غذاهایی که یه خروار روغن چرب جمع شده یه ور ظرف
من اصلا نمیتونم بخورم،حس میکنم دست و صورت و همه جام نوچ و چرک میشه
از آرایشگاه داشتم میومدم بیرون
یکیشون اومد گفت فشیال نمیخوای گفتم نه
گفت چرا؟ حیف این صورت نیست پوستش خرابه
بعد گفت ابروهاتم میکرو میخواد هم خالیه هم قرینه نیست
واقعا حیف این صورت
زن حیف کدوم صورت تو که با همش مشکل داری :)))))
دوستام ازدواج کردن، طلاق گرفتن، دوباره ازدواج کردن، از ازدواج دومشون بچه دار شدن...
من؟!
هنوز دارم به شیوهی مدرن پیس پیس میکنم :)))
بدشانسی یعنی یه ساعت دیگه تولد دعوتی و بجای روغن نعنا، اشتباهی شربت دیفن هیدرامین بزنی به موهات🤦♀️🤦♀️😔😔😭😭😭
🤍●@Atomospher