از اون خونههایی که "جون مادرتون بذارید من برم توش زندگی کنم" :))
🤍●@Atomospher
ماشینو میبری تعمیرگاه از سر بی اطلاعی یه سوال یکم از نظر اونامسخره بپرسی مسخره ت میکنن،
موبایل فروشی میری همین
بانک میری درمورد وام با فلانقدر پول تو حسابت بپرسی همین
بعد همیناتوقع دارن وقتی میشینن جلوت درمورد سردی گرمی ومزاج بلغمی ونمیدونم واکسنا سرطانزائه چرت و پرت میگن مسخرشون نکنی
از زبون تمام کنکوری ها من میگم شاید خودشون روشون نشه بهتون بگن؛
فامیلای لجن، رتبه کنکور من ب هیچکس جز خودم ربط نداره، پس خفه شین اینقد ازم سوال نکنین رتبت چند شد؛ کفتارای پیر
یک بار برای همیشه اینو یاد بگیرید که در زمان اعلام نتایج کنکور، عده کمی خوشحال و عده بسیاری ناراحت و ناراضین.
الان زمان مناسبی نیست دنبال نتیجه کنکور بچه مردم بگردید.
اگه بخواد خودش شما رو در جریان قرار میده.
واقعا یسری از بچه ها ترسناکن، یادمه کلاس چهارم بودم روز اول مدرسه یکی از همکلاسی های پارسالمو دیدم نشستم کنارش، پاشد رو نیمکت وایساد گفت: بچه ها اسدی همون کفشای پارسالشو پوشیده و من یکماه تموم هروز با گریه میرفتم مدرسه تا بلاخره مامانم برام کفش خرید، دنیای نامرد:(
یه خانمی داشت تو درمانگاه بیمارستان نوبت دکتر میگرفت دخترش اومد پول نقد بده، منشی گفت: اگه کارت دارید اونو لطفا بدید، کارت رو از کیفش درآورد و داد بهش، در جواب رمز کارت، دختره گفت: پول توش نیست، منشی گفت: پس چرا میدی، دختره گفت خودت گفتی.
کنکور که داشتم مشاورم طوری برخورد کرد که اگر درس نخونی "لیاقت" خوابیدن نداری الان سه سال گذشته من بیچاره هنوز نمیتونم خوب بخوابم چون حتما باید قبلش دنیا رو نجات داده باشم، بله.