یهو یادم افتاد که چند ماه پیش از همین رشت یه لباسی خریدم و دختره گفت باید با پیک برات بفرستم، بعدشم گفت هزینه پیک ۹۰ تومن شده و برام واریز کن، واریز کردم و شماره راننده رو گرفتم که ببینم کجاست، زنگ زدم به راننده گفت دارم خانوم رو میبرم مقصد اول و بعد لباس شمارو بیارم :))))) دخترهپیک دو مسیره گرفته بود که اول بره خونه و بعد یارو لباس منو بیاره؛ پول تردد خودشم از من گرفت 😂😂
نظر نامحبوب:
تند تند شرکت عوض کردن خیلی بیشتر از طولانی در یک شرکت موندن به پیشرفت آدم کمک میکنه.
دختر روز نمیخواد دختر گل و کادو و درست رفتار کردن باهاش و اهمیت دادن بهشو میخواد.
بچهها توسعه فردی همش باشگاه و زبان انگلیسی و پیشرفت شغلی نیستا، آداب معاشرت از همش مهمتره.
فامیلی که 3 ماه پیش فوت کرده بود وقتی متوجه میشه نتایج کنکور اومده:
🤍●@Atomospher
اینقدر حوصلهام سر رفته که شاید برم زنگ در یه خونه رندوم رو بزنم بگم خاله اجازه هست یوسفی بیاد با ما بازی کنه؟
یعنی شما لباس میخری اول نمیشوری بعد بپوشی؟
مواد شیمیایی سنگین زمان تولید و رنگ و خاکی که تو مغازه روش نشسته چی پس؟!
چند بار از دست آدمها افتاده و زدنش به چوب لباسی دوباره؟!
چند نفر اون لباس رو پرو کردن!
مگه میشه همینجوری از مغازه بیاری همونو بپوشی!!