افراد در دنیای حقیقی
نه به اندازه Instagramشون خوشحال،
نه به اندازه Twitterشون فهمیده،
و نه به اندازه Linkedinشون موفق هستن!
گفتیم میایم ارشد میخونیم یکم از بچه بازی و گیر الکی استادا و داستاناش راحت میشیم،استاده داره دونه دونه از همه شفاهی درس میپرسه =)))
مجازی اینجوریه که تو میتونی غمگین باشی، بی هدف، گیج، افسرده و در عین حال جوری وانمود کنی که همه دلشون بخواد جات باشن.
واقعا کاش میشد این مبحث خواب رو به کلی از زندگی حذف کرد.کاش اصن ی قرصی چیزی داشت میخوردی دیگه نمیخواست همش بخوابی
موقعیت:
۷ سالته اتاقتو تمیز کردی و منتظری مامانت بیاد تا لبخند رضایت و تاییدشو ببینی
🤍●@Atomospher
دلم برات تنگ میشه. تو حقیقیترین خاطرهی من بودی. اما باید جایی تو رو به پایان میرسوندمت. پس دوستت دارم، و اجازه میدم بری.
نمیدونم میتونم منظورمو برسونم یا نه؛ ولی من اصلا حد وسط ندارم یا یکیو انقد دوس دارم که رو کوچک ترین کارش حساسم یا اصلا زنده مرده طرف برام اهمیتی نداره.
شما هم هروقت میخوایید خانوادتونو بپیچونید و جایی برید اولین فکرتون اینه که اگه اونجا اتفاقی برام بیفته یا بمیرم میفهمن بهشون دروغ گفتم یا من فقط مریضم :))))