نمیدونم میتونم منظورمو برسونم یا نه؛ ولی من اصلا حد وسط ندارم یا یکیو انقد دوس دارم که رو کوچک ترین کارش حساسم یا اصلا زنده مرده طرف برام اهمیتی نداره.
شما هم هروقت میخوایید خانوادتونو بپیچونید و جایی برید اولین فکرتون اینه که اگه اونجا اتفاقی برام بیفته یا بمیرم میفهمن بهشون دروغ گفتم یا من فقط مریضم :))))
این همه درس بخون رتبه سه رقمی بشو که آخر دانشگاه این غذا رو بهت بده باز دمشون گرم یه ماست دادن
پی نوشت:گوشت نیست سویا هست:)
🤍●@Atomospher