جدی شما هم نمیدونین چتونه و چی میخوایین و چرا سرحال نیستین و چرا از همه بدتون میاد و چرا سرگردونین و انگار یه چیزی کمه یا من واقعا یه چیزیم هست.
شهربازی تو ایران اینطوریه که نصف هیجانت بخاطر ارتفاع و معلق شدن تو هواس نصف دیگش ترس از اینکه پیچ و مهره های دستگاه یوقت باز نشه😂😂
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من ده دقیقه بعد از سلیطه بازیم:
🤍●@Atomospher
خیلی وقتا استادای دکترا، از اینکه دانشجوشون تازه مهاجرت کرده، شناخت کافی از حقوق خودش یا از دنیای بیرون نداره، و از همه مهمتر هنوز به ثبات و پشتوانه کافی نرسیده، سواستفاده میکنن. اگه این شرایطو تجربه میکنین، بدونین تنها نیستین. با آدما حرف بزنین و کمک بخواین. شما مقصر نیستین!
تنها بودن در رنجها را میتوانستم تحمل کنم؛ اما من در علایقم نیز تنها بودم. با شگفتی در جزئیات چیزی غرق میشدم؛ اما زمانی که سر بر میآوردم تا درباره آن با کسی حرف بزنم، چیزی جز جهانی خالی و ساکت پیش رویم نبود.